Initio Parfums Privés - High Frequency / Side Effect

Initio Parfums Privés - High Frequency / Side Effect

Re: Initio Parfums Privés - High Frequency / Side Effect

protectedsugar
Şu ana kadar denediğim iki tane var:"Absolute Aphrodisiac" ve "Divine Atrraction"...bir kelimeyle özetleyeceksem: Yalan.
Eğer fikrim değişirse kesin buradan tekrar yazarım; hiç gocunmam.

Re: Initio Parfums Privés - High Frequency / Side Effect

Alican
Hocam tabi sizin zevkiniz ama bence baraka ya bi şans verebilirsiniz güzel bi kokudur. Yani markanın en popüler kokusu odur bende çok severek kullanıyorum. Resimdekilere yrum yapacak olursam Side Effect kullanıyorum bi baraka kadar değil asla ama High Frequency den daha güzel
Roja Dove Enigma
Clive Christian No 1
Xerjoff Casamoratti 1888
İnitio Baraka
Slumberhouse Jeke - Kiste
Creed Aventus
Moonlight İn Heaven
Malle Vetiver Extraordinaire
Bond Amber
NY Bond B9

Re: Initio Parfums Privés - High Frequency / Side Effect

Relix_Andy_Maccol
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar
protectedsugar yazdı
Şu ana kadar denediğim iki tane var:"Absolute Aphrodisiac" ve "Divine Atrraction"...bir kelimeyle özetleyeceksem: Yalan.
Eğer fikrim değişirse kesin buradan tekrar yazarım; hiç gocunmam.
Hocam merhaba,
tek kelimeyle 'yalan' demişsiniz o ne demek, parfümlerin ikisi de kötü?

Re: Initio Parfums Privés - High Frequency / Side Effect

protectedsugar
Relix_Andy_Maccol yazdı
protectedsugar yazdı
[...]
"Yalan" dememin nedeni şu: Parfümlerin isimlerinden başlayalım: "mutlak seks arzusu" ve "ilahi çekicilik"; bu kadar abartılı bir adlandırmadan sonra benim beklentilerim tabii ki yüksek oluyor. Ama "Absolute Aphrodisiac"tan çıkan çok basit bir vanilya kokusu; diğeriyse çok basit kabe samanı ve deri kokusu...bir de zannedersem fiyatı şişe başı 700 TL herhalde..o zaman benim aklıma şu geliyor: Birileri oturdu ve parfümperestlerin cebinden parayı nasıl araklarız diye düşündü...onun için "yalan" dedim. Öncelikle de zengin Arapların paralarını soymak istiyor İnitio bence...