Individuel Montblanc şişeli arıyorum

laedri
Şişeli individuel Montblanc arıyorum..

Re: Individuel Montblanc şişeli arıyorum

protectedsugar
Eskiden 80-90 TL'ye Montlblanc'un parfümlerini Mizu'da insanların arkasından fırlatıyordular. Taaa ki şu Köln'lü, yakışıklı, âri ırklı, mavı gözlü Jeremy Youtube'da çıkana dek. Adam bir övmeye başladı Montblanc'ları.. neymiş Creed'in "Orginal Santal'ına benziyormuş vs...adam öyle bir trend yarattık ki; yurtdışı parfüm distrübütörleri herhalde tekrar bizdeki Montblanc'ları satın aldı...artık Türkiye hiçbir yerde ucuza yok.

Re: Individuel Montblanc şişeli arıyorum

NeroBianco
N11 de 114 liraya satılıyor

Re: Individuel Montblanc şişeli arıyorum

protectedsugar
Doğru; N11'de varmış en ucuzu RasKozmetik mağazasında 117,45 TL; güvenilir mi ki RasKozmetik? Daha önce alan oldu mu?

Re: Individuel Montblanc şişeli arıyorum

laedri
protectedsugar yazdı
Doğru; N11'de varmış en ucuzu RasKozmetik mağazasında 117,45 TL; güvenilir mi ki RasKozmetik? Daha önce alan oldu mu?
N11 den iki şişe satın aldım. "Bakımstore" mağazasından ! Güvenilir bir firma. Almak isteyene tavsiye ederim.

Konu arşive kaldırılabilir.

Re: Individuel Montblanc şişeli arıyorum

Frozenwings
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar
protectedsugar yazdı
[...]
Çok doğru dediniz. Jeremy, inanılmaz bir hype yarattı. Ben de buna güvenip alanlardan biriyim. Ama aldığıma memnunum, performansı oldukça iyi. Böğürtlenli temiz çarşaf kokusu var :) Güvenli liman kokusu benim gözümde.

Re: Individuel Montblanc şişeli arıyorum

ibrahimm
yurtdışında daha iyi bi yerde olduğunu tahmin ettiğim bi parfüm ındıvıduel.kokusu 4 mevsimede gidebilecek müthiş bi sandalağacı kokusu bence.sanki tom ford-santal blush ile küçük de olsa bi benzerliği var gibi hissediyorum hep.2010 model kutulusuna sahibim,o bitmesin diye bi yeni modelini alabilirim de
Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın,
Galib et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın.

Re: Individuel Montblanc şişeli arıyorum

METİN
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar
ben 1200 liraya tabacco vanille aldım o mağazadan. güvenilirler