Incir

Makedon

Re: Incir

Debussy
Bu konu güncellendi de .
Armani prive Figuer eden kullandigim en kaliteli incir parfumu. Dogal ve klas havasi nedeniyle. Ama uzun vadede sıkıyor gibi geldi bana, sisesini biteremem ama elinde bulunsun isterim bir miktar. Incir ve incir yapragi sevenler baksin derim. Takim elbiseye bile gidebilir yazlik olmasina ragmen.

Dior dune for man de guzel ve uygun fiyata alinabilecek bir incir kokusu. Prive kadar pahali olmasin denilirse bunu secerdim.

Re: Incir

matrai
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Kesinlikle fico di amalldi diyorum. Incirin kendisinden cok incir yapraginin kokusunu aliyorum bu parfumde. Ve beni o koku cocuklugumun gectigi evin balkonuna goturuyor beni. Balkonumuzun onunde bir bahce vardi ve o bahcede bir incir agaci ama o incir hani bu aydin inciri diyecegimiz yenilen ve buyuk incirden degil recel yapiminda kullanilan yabani incir agaciydi. Yazin aksam olupta yemegi yiyecegimiz zaman balkona cikardik ve yazin o hafif aksam esintisiyle bahcedeki incir agaci ve diger bitkilerle birlesen essiz guzel bir koku sofrayi senlendirir istahimizi acardi. Sirf bana o dogalligi yasattigi icin fico di amalfi. Thank you Acqua Di Parma

Re: Incir

promesta
Cevap olarak bu gönderi By Debussy

Re: Incir

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Debussy
Debussy yazdı
[...]

+1 ..Sonrasında Philosykos..Velvet Vetiver'de de güzel bir incir-hindistan cevizi var..

Wild Fig&Cassis fazla çiğ ama çok doğal açılıyor sonrasında yumuşayınca o da çok güzelleşiyor.. Çok doğal koku ..

Re: Incir

Mutlu korkmaz
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Sanrım incir notası sentetik yöntemler ile elde ediliyor

Re: Incir

Umut Kurtoğlu
Mutlu yazdı
Sanrım incir notası sentetik yöntemler ile elde ediliyor
Bence de öyledir hocam.. Bazıları ama oldukça doğal geliyor burnunuza diğerlerine nazaran..Sütüyle yaprağıyla..

Re: Incir

Snakker
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Ben Dune'u oldukça beğeniyorum. Reklam afişindeki hissi gayet iyi yakalıyor bence. Aklıma getirdikleri, deniz, Plaj, kum, güneş, güneş yağı, deniz topu, plajın hemen bitimindeki incir ağacının gölgesi :-)

Re: Incir

Umut Kurtoğlu
Senin tatil gelmiş Uluç Reisss:)

Re: Incir

Snakker
Öff... ii tmm..
Ay bi viral reklam yaptırmıyosunuz ağız tadıyla :-)
"Tatili gelmek" Antalya'da yaşayanlar için komik oluyor :-) çok gülüyoruz :-)

Umut Kurtoğlu yazdı
Senin tatil gelmiş Uluç Reisss:)

Re: Incir

Re: Incir

Lagerfeld
Bu konuda benim kullandığım zaman çok net hissedip huzurla dolduğum iki koku var. Altını çiziyorum net olarak hissettiğim...

Tom Ford - For Men Extreme
Miller Harris - Figue Amere

Bu iki kokuda ciddi anlamda inciri doyasıya alıyorum ve duygularımı okşuyor diyebilirim. TF sert yapısına rağmen maskülen limitini incirle ustaca birleştirmiş bi' eser.

Bunların dışında Italian Summer Fig'de incir konusunda başarılı fakat hindistancevizi kucağında takıldığı için başka bi' kategoriye alıyorum onu.

Re: Incir

Makedon
Cevap olarak bu gönderi By Mutlu korkmaz

Re: Incir

Gofret
belki incirin zor bir tema olmasından kaynaklanıyordur, doğal ve güzel bir kompozisyon bulmak pek kolay değil.
ben incir kokularının şekersiz, maskülen yada yeşil olanlarını tatlı ve meyvemsi hallerine tercih ediyorum. özellikle hindistancevizsiz olmalı.
Atelier Cologne, Azur kolleksiyonundan Figuier Ardent: incirden çok incir yaprağının yeşil kokusunu veren kalorisiz, sonrasında süsenle pudralı bir hal alan biraz soğuk bir incir kokusu.
Ayrıca Hermes Jardin serisinin bana göre en başarılısı, Un Jardin En Mediterranee de güzel bir örnek, aromatik, transparan, tatlı ve tuzlu, narenciye katkısıyla taze bir koku.

Re: Incir

vesna
Denememis olsam da icimdeki bir ses Neela Vermeire Ashoka diyor..

Bunun yaninda matrai'nin de dedigi gibi adp fico'ya cani gonulden katiliyorum bir incirsever olarak.

Re: Incir

Makedon

Re: Incir

ersin
Lartisan figuier unutulmuş bu arada. Extreme versiyonu denemiştim biraz feminen olsa da güzel bir parfüm bence ancak favorim diptik bu konuda. En doğal incir kokusu onda.

Re: Incir

alperdutkin
The Body Shop Italian Summer Fig ilk sıktığım anda bana çocukluğumu geçirdiğim incir ağacının dibini hatırlatsa da kalıcılık konusunda sıkıntısı var...Ancak bu konuda makedon hocam ile konustugumda incir notasının böyle bir handikapı olduğunu öğrendim. Yine kendisinin önerisiyle Un Jardin En Mediterranee Hermes denedim açıkçası kaliteyi ve çiğ inciri hissettim...İtalian Summer Fig incir, hermes ise incir yaprağı olarak verilmiş fragnaticada...
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber

Re: Incir

Gofret
Cevap olarak bu gönderi By Gofret
aklıma gelen başka bir iyi seçenek de Eau Parfumee au The Rouge Bvlgari
incirin belirgin rol oynadığı, bergamotlu çay notasıyla tamamlanmış dengeli bir kompozisyon. tabanında odunsu notalar ve küçük bir ceviz dokunuşu.
temiz, pudralı aynı zamanda taze. diğer incir kokuları gibi sadece yaz aylarına değil her mevsime uygun bulduğum rahatlatıcı unisex bir koku.