ICEBERG MAN

Burakkk
Bugün sevilde denedim. Parfüm daha çok yeni Fragrantica'da bile henüz gösterilmedi o yüzden notaları hakkında bir bilgim yok.

Kokuyu uzun uzun tarif etmiycem, çünkü Tom Ford NOIR'ın birebir aynısı. Pudramsılık ve animalic yapı harikulade. Ve hiç sentetik kokmuyor. Iceberg'den böyle kaliteli bir parfüm beni şaşırttı. EDT formatında olmasına rağmen kalıcılık ve farkedilirliği gayet iyi. Tom Ford Noir'ın fiyatını yüksek bulanlar için harika bir alternatif çünkü bire bir aynı %99,9 diyebilirim.

100ml 150TL fiyatı.

Re: ICEBERG MAN

matrai
Tom Ford Noir e pek ısınamayan biri olarak bu parfümede uzak kalacağım. Iceberg firması ara ara güzel işler çıkartıyor Mont Blanc tarzına benzetiyorum ben yapılarını kalite hissiyatı yüksek olup ucuz olan parfümler üretiyorlar

Re: ICEBERG MAN

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk

Re: ICEBERG MAN

єяяσя.
Sevil de vardı.
Bunlar,Tous, Üstat Jesus Del Pozo ve kurukafalı marka Police mi ne
Her gittiğimde ona buna bakmaktan onlara fırsat gelmiyor.
Ama bende açıkçası merak ediyorum.
Bu arada geçenlerde Roberto Verino - Pure kokusu çok hoşuma gitti.Tam bir fiyat canavarı 150 ml 180 lira mıydı neydi.Kokusu da hoş bence.Yaz için bol bol sık

Re: ICEBERG MAN

hmerhaba
denedim bunu ve beğnemiştim. aklıma direk bentley intense ve dior home arasında geldi

Re: ICEBERG MAN

Lagerfeld
Mizu'da 110TL gibi bi' rakamla satışta.
Henüz denemedim fakat Noir ile benzerlik yüksekse, alınıp bi' köşede saklanmalı derim.

İlgilenenler için Mizu linki;
http://www.mizu.com/iceberg-man-edt-erkek-parfum?v=162689

Re: ICEBERG MAN

murrjm
Merak ettim bir bakayım bugün.

Re: ICEBERG MAN

serdar73
deneyebildiniz mi acaba ? birde tom ford noir edt ile gerçekten çok mu benziyor yoksa hakan beyin yazdığı gibi bentley intense ve dhi arası bir koku mu ?

murrjm yazdı
Merak ettim bir bakayım bugün.

Re: ICEBERG MAN

rasta82
Arkadaşlar bu koku DHI nin değil  bence Valentino Uomo nun güzel bir alternatifi olabilir. Koku olarak oldukça benzediklerini söyleyebilirim. Performansı da daha iyi oldu bende. (Bana göre uomo DHI nin alternatifi asla olamaz)
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: ICEBERG MAN

єяяσя.
Bugün Sevil de denedim.
Burak Bey in aksine TF Noir e hiç benzetemedim.
Açıkçası Dior Homme Intense ile de öyle çok benzerliği yok.
Pudralı yapısı Dior Homme Intense e benziyor.
Fakat bana DHİ den çok Lanvin Arpege i hatırlattı.
Belki forumda çoğu kişi bilmez şuan üretimi yok
Ben son kalanlardan bir tane kapmıştım.
Kışın çok kullandığım için rahat yorum yapabiliyorum
Lanvin Arpege Pour Homme ile kardeş gibiler.
Tabi Lanvin buna göre hafif bir koku.
Bu daha yoğun ve farkediliriği oldukça iyi.
Fiyatıda çok uygundu.

DHI tarzı koku sevenler için biçilmiş kaftan.
Günlük al kullan fiyatı çok uygun
Koku olarakta güzel
Performansı da tatmin edici.

Re: ICEBERG MAN

Optuna
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
Normalde DHİ, Bentley ve noir begendigim kokular fakat iceberg'i  sevilde denedigimde paculi rahatsiz etmisti. Bahsedilen kokulara benzedigini de dusunmuyorum. Öncesinde bir kac koku daha denemiştim onun da etkisi olabilir gerçi..

Edit: Uzun bir aradan sonra tekrar denedim ve Bentley intense benzerligini atlamisim maalesef.  Kış mevsiminde algılar degisiyor tabi şu an gayet olumlu dusunuyorum..
Private Label - Ursa

Re: ICEBERG MAN

Ersin
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Parfüm ü yorumlara bakarak aldm ama berbat ötesi birşey şurup gibi onca para verdim boşuna alıp paranızı çöpe atmayın

Re: ICEBERG MAN

zewodi
İlginç ben parfümü iyi diye duydum ama siz beğenmemişsiniz, özel bir nedeni mi var acaba ?