Hugo Boss Energise - Benzeri Kokular

1 mesaj Seçenekler

Hugo Boss Energise - Benzeri Kokular

Euphoria
Merhaba, 10 yıldır Hugo Boss - Energise parfümü severek ve hatta bayılarak kullanıyorum. Bırakmak istiyorum, 3,4 gün geçmiş aradan montu giyince o aldığım koku beni yine kendisine döndürüyor. Buna benzer koku öneriniz var mıdır? Ya da ahanda seni mest eden nota budur, ona göre git bul bu koku gruplarından dediğiniz? Açıkçası muadil/dolum parfümlerde baktığımda orijinal ile alakası yok diyebilirim. Yakalayamıyorlar bundaki nota geçişlerini falan. Sizden ricam eğer bu kokuyu biliyorsanız bana yol göstermeniz. Şimdiden teşekkürler :)
Dipnot: fragrance sitesinde benzetilen parfüm kısmında da yok :/ 2 kişi oy vermiş bi parfüme :)