Her gün 1 Karikatür !

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Arkadaşlar Merhaba, artık her gün sizinle sevdiğim karikatürlerden paylaşacağım..

Siz de günlük olarak, aynı olmayanları ekleyebilir veya yorum yaparsanız sevinirim.. Ardarda aynı mesajda ve aynı gün karikatür paylaşmayalım ki daha heyecanlı olsun..

İlginiz için şimdiden teşekkürler.

Re: Her gün 1 Karikatür !

zett
Mehmet85 yazdı
[...]

Madem hergün paylaşacaksın,BAHATTİN i paylaş keyifli olsun derim.

Re: Her gün 1 Karikatür !

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet

Re: Her gün 1 Karikatür !

pikcell
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
parfümlerle alakalı karikatürlerde bekliyoruz Mehmet hocam

Re: Her gün 1 Karikatür !

vlknakr
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Ne oldu bu baslik unutuldu mu?

Re: Her gün 1 Karikatür !

Mehmet

Re: Her gün 1 Karikatür !

Mehmet

Re: Her gün 1 Karikatür !

Eminth
Admin
Son karikatür çok iyiymiş :))

Re: Her gün 1 Karikatür !

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Yurdum insanı da karikatürün üç boyutlusu..Alın size örneği...Bu arada sesli izlemenizi tavsiye ederim :)))

http://www.dailymotion.com/video/x1rw90m_yeni-bass-hoparlor-deneyen-aksaray-lilar_fun
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Her gün 1 Karikatür !

vlknakr
ahanda bir tane de benden

Re: Her gün 1 Karikatür !

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet

Re: Her gün 1 Karikatür !

gokhanburak53

Re: Her gün 1 Karikatür !

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet

Re: Her gün 1 Karikatür !

vlknakr
hahaha:))))))
<quote author="DeJaVu">

Re: Her gün 1 Karikatür !

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet

Re: Her gün 1 Karikatür !

hakan
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet

Re: Her gün 1 Karikatür !

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet

Re: Her gün 1 Karikatür !

Velociraptor
İmza kısmındaki özdeyişin karikatürdeki esprilere dahil mi sevgili mehmet ?
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Her gün 1 Karikatür !

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Yok espri olarak düşünmeyin Ümit hocam, Bursa, Eskişehir, Ankara, Antalya, Sakarya, Balıkesir, Yalova, İzmir ayrımı olmadan herkesin ekmeğini yediği veya doğduğu yerin takımını tutmasını temenni eden bir özdeyiş diyelim.

Eskişehirspor taraftarının hazırladığı benim için anlamlı bir pankart. Her ne kadar içinde farklı bir anlam kazansa da, bu şekilde insanların dikkatini çekiyor en azından. Ben Anadolu takımlarının desteklenmesini istiyorum.

Re: Her gün 1 Karikatür !

Velociraptor
Bence onun açıklaması pek öyle değil. fena halde espri kayması var ...
Ben Ankara'da doğrum Bursa'da yaşıyorum ama Galatasaray'lıyım. Demek bu illere ait Anadolu takımları beni kendilerine çekecek bir şeyler yapmayı başaramamış. Yeni nesil açısından böyle kinayeli pankartlarla da olacak iş değil zannımca. Şampiyon olmak, kupalar kaldırmak lazım.
Neyse karikatürlere devam. iyi forumlar
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)
1234 ... 21