Hepsiburada.com

Yousuf27

Baktım hepsiburada konusunu bulamayınca ben açayım dedim belki arkadaşlarımıza bir faydamız dokunur diye kampanya güzel gibi geldi 100 TL hediye çeki de uygun geldi.Ayrıca böyle bir sitenin kalitesiz parfüm satacağını düşünmüyorum.İyi alışverişler dilerim

Re: Hepsiburada.com

dr_olfactorius
sıkıntı şuradaki 100 TL çek veriyor onu da 50 TL , 50 TL olarak onu da ayrı tarihlerde kullanma şartı koşuyor ve sadece kozmetik için harcayabilirsin diyor. Yani 3 kere kozmetik alışverişi yapmak gerekiyor totalde. En iyi ihtimal 400-500 TL tutarında bir alışveriş yapacaksın da 100 TL'si indirim olmuş olacak. Ben çok beğenmedim bu şartlı kampanyayı..

Re: Hepsiburada.com

Velociraptor
Ben öyle fazla kurnazlık kokan kampanyaları gördüm mü direkt kapatıyorum siteyi de sayfayı da .. Bişi yapacaksan az yap öz yap, ne gerek var hesap kitap oyunlarına ..
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Hepsiburada.com

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By Yousuf27
Bu site aslında iyi ve kötü yönü var. Mesela iyi yönü şöyle olabilir forumdan bazı arkadaşlarımız anlaşarak siparişlerini verirler. Ve bir sonra ki indirimde 50 tl 50 tl kuponları bölüşebilirler.

Bireysel yapılacaksa sürekli kozmetik alışverişi yapanlar için mükemmel fırsat ama tek tük alışveriş yapanların bir işine yaramayacaktır.

Yine de güzel kampanya.

Re: Hepsiburada.com

Yousuf27
aa gördüm 50 50 ayrıymış bilmem ben 100 tl görünce meraklı arkadaşlarımla paylaşayım dedim direk 100 lira olsa iyiymiş harbi bir ara parfümler bayağı ucuzdu burada kampanyadan sonra biraz daha yukarı çekmişler fiyatları.

Re: Hepsiburada.com

asdaa
Aslında biraz sermaye toplayıp toplu alım yapmak lazım indirimler varken çok güzel indirimleri oluyor hepsiburada'nın. Veya bu 100 tl lik indirimi almak için anlaşıp 2-3 kişi ortak alışveriş yapılabilir aslında aynı il de olmaları daha iyi olur tabi kargo parası vermezler.

Re: Hepsiburada.com

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By Yousuf27
kampanya tırt ama sıksan bir şeyler olacak gibi..

Hermes Un Jardin Sur Le Nil Edt 100 ml. 199,90 TL. (Sevil'de 294,50 TL.)
  +  1,00 TL'de kalemtraş kozmetikten..  toplam 200,90 TL. yapıyor..

gelen 50 tl. çekin biriyle Versace Blue Jeans Edt 75 ml. 59,90 TL alınabilir.. Yurtiçi Kargo 3,58 TL (KDV Dahil) var ayrıca..
başka seçeneklerde olabilir tabii fazla bakmadım..

Re: Hepsiburada.com

WoodMan
Velociraptor hocama aynen katılıyorum bu tür linkleri derhal kapatıyorum.Tüketiciyi aptal yerine koymayalım lütfen.Çeki ikiye böl,sadece kozmetik kategorisinde kullan,sonrada istediğin tarih aralığında kullandır.Zaten çeklerin kullanılacağı tarih aralığında fiyatlarla oynayacak hepsiburada.Çeklerinde hiçbir anlamı kalmayacak.

Re: Hepsiburada.com

Yousuf27
2 kişi birleşirse biraz güzel birşeye benzer amacım aslında kampanya değildi parfümleri genelde ucuz david beckham antonio banderası 19.90a bvlgari aqva pour homme gibi parfümleri 79.90 sattılar enparayla birleşince 60 lira cıvarına geliyor ki çok güzel fiyat.

Re: Hepsiburada.com

Velociraptor
Cevap olarak bu gönderi By WoodMan
Ben son kısımda yazdığınızı unutmuştum güzel değindiniz .. Ben bu kampanyayı takibe aldım, şimdi indirimde olan bir kaç parfümü de kenara yazdım bakalım günü vakti gelince ne olacak .. Şartlar kısmında yazmamış ama hediye çekleri kullanmada 300 liralık alışveriş şartı vb şeyler getirirlerse şaşmam ..
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Hepsiburada.com

Parfüm Merakı
Admin
Hermes - Eau d'Orange Vert epey düşmüş fiyatı. 50 ml.si 99 TL. Bu kadar güzel ve rafine bir parfüm için değer ama fark edilirliği çok zayıf keratanın.

http://www.hepsiburada.com/liste/hermes-eau-dorange-verte-edc-edt-50-ml-erkek-parfumu/productDetails.aspx?productId=sghrm0524726&categoryId=32010685

Re: Hepsiburada.com

Velociraptor
neredeyse hepsi eski kazık fiyatına dönmüş .. Çekler tanımlanmaya başlamadan önce beklediğim bir hareket ama yakışmadı ..
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Hepsiburada.com

Velociraptor
Çekler hesaplara tanımlandı ama beklediğim üzere tam bir Ahlaksızlıkla ve Şark kurnazlığıyla bütün indirimleri hatta %5 dahi olanları kaldırmışlar ..
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Hepsiburada.com

blerox
şu durumda hepsiburada.com'dan parfüm alışverişi yapan yada yapacak olan aptal olmalı!! evet aptal diyorum zira site yaptığı bu hareketle tüketiciyi resmen aptal yerine koyuyor tam bir ahlaksızlık...

Re: Hepsiburada.com

Velociraptor
çekin son gününe kadar bekleyeceğim baktım düzelmedi 50 liralık fındık fıstık bişiler alıp çeki harcayacağım. az evvel kontrol ettim uyduruktan 6 parfümde indirim var şu an ..
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Hepsiburada.com

Velociraptor
İlk çekin süresi bitti .. İpe sapa gelmez 35 tane parfüme sembolik indirimler açtılar ki çekle bile piyasadan kazık fiyattaydı ..  Bu rezil siteyle işim bitmiştir ..
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Hepsiburada.com

cougarR
şerefsizlik !

Re: Hepsiburada.com

єяяσя.
Beni 1 ay bekletmelerinin sonunda çok şükür parfümümü yolladılar.
Parfümün dışında Parfab Export A.Ş. - 4. Levent stickerı bulunmakta[Daha önce kendilerini hiç duymadım]
Hazır bulmuşken 1 tane daha mı alsam acaba
Artık üretilmediği ve 80 ml olduğu için kullanmaya kıyamıyorum.
Guerlain Homme serisi 80 ml hepsi.
Adam gibi 100 yapın şunu 80 nedir abicim.

Re: Hepsiburada.com

єяяσя.

Bentley ler Hepsiburada ya giriş yapmış...

Re: Hepsiburada.com

drekoo