Hediye kitap

kkavuk
Bu konu güncellendi de .

saygıdeğer parfümmerakı ailesi, hediyeleşmelerin çok sık yaşandığı şu günlerde çorba da benimde tuzum olsun istedim. yukarıda fotoğrafı bulunan avery gilbert'e ait olan kitabı okudum ve her parfümseverin de okuması gerektiğini düşünüyorum. kokuların dünyasına renkli ve  farklı bir açıyla bakıyor. ben beğenerek okudum, sizlerinde okumasını istiyorum o yüzden mesaj yazan ilk arkadaşa kitabı hediye etmek istiyorum, kargosu da benden olmak üzere.alt mesaj sınırı 50'dir. alan arkadaştan isteğim, okuyup bitirdiğinde kitabı tekrar forumda diğer arkadaşlarla paylaşması. herkese iyi haftasonları diliyorum.

Re: hediye kitap

atlatl34
kkavuk yazdı

saygıdeğer parfümmerakı ailesi, hediyeleşmelerin çok sık yaşandığı şu günlerde çorba da benimde tuzum olsun istedim. yukarıda fotoğrafı bulunan avery gilbert'e ait olan kitabı okudum ve her parfümseverin de okuması gerektiğini düşünüyorum. kokuların dünyasına renkli ve  farklı bir açıyla bakıyor. ben beğenerek okudum, sizlerinde okumasını istiyorum o yüzden mesaj yazan ilk arkadaşa kitabı hediye etmek istiyorum, kargosu da benden olmak üzere. herhangi bir mesaj şartım falan yok. alan arkadaştan tek istediğim, okuyup bitirdiğinde kitabı tekrar forumda diğer arkadaşlarla paylaşması. başka da bir isteğim yok. herkese iyi haftasonları diliyorum.
Iyi geceler. Ben bir konuya aciklik getirmek istedim sizin yukardaki herhangi bir mesaj sartim filan yok cumlesindeki ozellikle filan lafiniz biraz sanki benim gibi mesaj sinirli hediye veren arkadaslara tas attiginizi dusundurttu bana  fakat ben kendi adima konusuyorum mesaj sinirinin amaci hediye paylasiminin forum kullanicisi arasinda olmasini saglamak yani parfumle alakasi olmayan ve tesadufen foruma giren biri aaa beles parfum aaa beles kitap dagitilan forum buldum oleey hemen uyelik aciyimda kapiyim sunu demenin onune gecmektir. Insallah demek istedim seyi dogru anlatmisimdir gece vakti
Amouage : Memoir / interlude / jubi / Reflection

Alex FERGUSON : ''istatistik mini eteğe benzer; çok şey gösterir ama asıl görünmesi gerekeni göstermez.''

Re: hediye kitap

kkavuk
üstat maksadım kimseye taş atmak değil. amacım herhangi bir sınır koymadan forumda olan herkesin ortak olmasını sağlamak. ama dediğiniz gibi suistimale açık bir durum. ben onu bu şekilde düşünmemiştim açıkçası. bilakis uyarın için teşekkür ederim. mesaj sınırı sanıırm kötü niyetli kullanımların önüne geçecektir. tekrar teşekkür ederim dostum uyarın için.

Re: hediye kitap

kkavuk
Cevap olarak bu gönderi By atlatl34
Fatih68 yazdı
[...]

sanırım bu sefer daha iyi oldu

Re: hediye kitap

atlatl34
Cevap olarak bu gönderi By kkavuk
Estafurullah tesekkure gerek yok fakat aynen kardesim bence bu sekilde daha iyi oldu
[...]

bu arada üstat ilk mesaj senden geldi.  bilgilerini mail atarsan en kısa sürede kargolarım kitabı

Re: hediye kitap

atlatl34
kkavuk yazdı
bu arada üstat ilk mesaj senden geldi.  bilgilerini mail atarsan en kısa sürede kargolarım kitabı
Cok tesekkur ederim fakat benim kitap okuma aliskanligim maalesef yok :(( kitabi gercekten okuyacak bir arkadasa gonderin.
[...]

bir yerden başlamak lazım ama değil mi güzel kardeşim  belki vesile olur. bende de 30 yaşımdan sonra başladı kitap okuma alışkanlığı

Re: hediye kitap

şerif23
o halde ben alabilir miyim:)

Re: hediye kitap

Lagerfeld
Bende yeni gördüm konuyu. Şerif Bey siz alın, okuduktan sonra sizden de ben alabilirim.
Kkavuk müthiş bi' hediye bence. Kendi adıma çok teşekkür ediyorum.

Re: hediye kitap

şerif23
almam hala kesin değil. fatih bey in kitap kariyerine başlama fikrine bağlı gibi

Re: hediye kitap

Lagerfeld
Fatih Bey kararında kesin gibi. :) Konu netleşsin madem ona göre hareket edelim.

Re: Hediye kitap

atlatl34
Cevap olarak bu gönderi By kkavuk
ben bir kitabı elime yıllaaar sonra ilk defa oda sırf meraktan yani neymiş lan bu diyerek aldım ve 30 sahife kadar okudum oda grinin 50 tonu   yani yok ben kitap okuyamam hem zamanımda yok kitap okumaya maalesef .
[...]

o halde ben iletişim bilgilerimi mail olarak atayım mı

Re: Hediye kitap

kkavuk
şerif23 yazdı
Fatih68 yazdı
[...]
üstat iletişim bilgilerinizi bekliyorum o zaman. aksilik olmazsa kitabı pazartesi günü yurtiçi kargoyla gönderirim.

Re: Hediye kitap

şerif23
Cok tesekkur ediyorum kadir bey.
Mail olarak yolladim

Re: Hediye kitap

kkavuk
meslektaşız demek  tamamdır hocam mail geldi. pazartesi allah nasip ederse kargolarım.

Re: Hediye kitap

Lagerfeld
Şerif Bey'den sonra bana, haberiniz olsun.

Re: Hediye kitap

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By kkavuk
evet hocam. dün sizin tanışalım başlığınızdaki yazınızı okudum ben de ordan öğrendim. çok teşekkürler

Re: Hediye kitap

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
tabi ki hocam. ben okuduktan sonra size yollayacağım inşallah
12