Hediye Sample'lar (çekiliş yapıldı - video eklendi) Sahiplerine teslim edildi.

Hediye Sample'lar (çekiliş yapıldı - video eklendi) Sahiplerine teslim edildi.

serif
Merhaba Arkadaşlar,
Elimdeki sampleri kura usulü bir arkadaşa hediye etmek istiyorum.
2-3 tanesi bitmiş gibi. ama parfümün kokusunu alabilir.
Bazıları 10 ml civarı. Tek tek isim vermeyeyim. 23 Ocak 2016 Cumartesi 23:59 a kadar katılımları alalım. Sonrasında bir gönüllüye kura çektirelim.
Ayrıca katılım için 50 mesaj şartı koyalım.

Video:

http://youtu.be/hRCuVaxiReU

01- Jasezovemalp
02- guardiannnn
03- alabanda
04- BaddestMan
05- B.G.
06- TME
07- Hanımeli
08- Optuna
09- Burakkk
10- yalciner51
11- naphila
12- promesta
13- GkhnUÇAR
14- lespaul59
15- policeman_27
16- swen
17- berzax
18- hmerhaba
19- ihtiras1519
20- Drekoo
21- lawyerzzz
22- disiba
23- hızırabi
24- tarkan
25- vito andolini
26- kupo
27- salpingooo
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Hediye Sample'lar

şerif23
Ben  açıktan işletme öğrencisiyim aynı zamanda.  Şartlara haizim
Şanslı  kardesimizi şimdiden tebrik ediyorum

Re: Hediye Sample'lar

serif
Admin
şerif23 yazdı
Ben  açıktan işletme öğrencisiyim aynı zamanda.  Şartlara haizim
Şanslı  kardesimizi şimdiden tebrik ediyorum
Adaş yazalım öğrenci isen. ;)

Jasezovemalp mesajını silmişsin? 1. katılımcı olarak ekledim ama karar senin yine.
[...]

serif yazdı
şerif23 yazdı
[...]

:)

Re: Hediye Sample'lar

eren_c.
Cevap olarak bu gönderi By serif

Re: Hediye Sample'lar

serif
Sınır için 50 yeter. 😀

iPhone'umdan gönderildi

20 Oca 2016 tarihinde 00:08 saatinde, Jasezovemalp [via Parfüm Merakı Forumu] <ml-node+s14068n125476h51@n7.nabble.com> şunları yazdı:

> [...]
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

guardiannnn
ben iki okul birden okuyorum adımı iki kez yazabiliyo muyuz
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Hediye Sample'lar

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By serif

Re: Hediye Sample'lar

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn
guardiannnn yazdı
ben iki okul birden okuyorum adımı iki kez yazabiliyo muyuz
:)
Bizde hak ediş tek oluyor maalesef. :)
[...]

Cevap olarak bu gönderi By LesPaul59
lespaul59 yazdı
Serif hocam ne güzel düşünmüşsün beni de eklersen sevinirim vede bir öğrenci olarak teşekkürler:)
50 mesaj kuralına takılıyorsunuz şimdilik.
[...]

Umut Kurtoğlu
Benim hanım doktorada. Yazalım lütfen:) .. Gönlünüze sağlık

Re: Hediye Sample'lar

guardiannnn
[...]
şaka bi yana; hem öğrenci hem memur olanlar katılamıyorsa beni silebilirsiniz hocam  yoksa tabi ki öğrencilik statümü kullanarak talibim
[...]

Amaç ortada üstat. Size bırakıyorum. :)
[...]

Umut Beyin Hanımı diye yazayım mı? :)
[...]

Alabanda
Cevap olarak bu gönderi By serif
Ben de üniversite oğrencisiyim çekilişe katılmak istiyorum :)

Re: Hediye Sample'lar

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By serif
şerif hocama yürekten teşşekkür ederiz..ince davranış bunlar

Re: Hediye Sample'lar

serif
Admin
erdembaba yazdı
şerif hocama yürekten teşşekkür ederiz..ince davranış bunlar
İmkanlar dahilinde hepimiz yaparız.
[...]
TME

Re: Hediye Sample'lar

TME
Benim de kuzen var üniversitede 8. senesi ama hala öğrenci, vekaletle onun adına katılabilir miyim

Re: Hediye Sample'lar

serif
TME yazdı
Benim de kuzen var üniversitede 8. senesi ama hala öğrenci, vekaletle onun adına katılabilir miyim
8. yılda kovuyorlar bildiğim. :)

Şaka bir tarafa öğrenci demekle hatamı yaptım acaba?
[...]

Şaka bir tarafa öğrenci demekle hatam yaptım acaba?
Son 4 yıldır her sene bitirecek okulu, kovulduysa bile şaşırmam :)

Öğrenci değil de bekar denseydi herşey çok güzel olurdu
12345