Harvey Nichols

different pulses
arkadaşlar malumunuz bu harvey nichols mağazaları  Istanbul ve Ankara illerinde mevcut..Bu iki şehirde oturmayan arkadaşlarımız Harvey de satılan parfümleri deneme yada alma gibi bir şansı yok.Ben biraz önce Demsa gruba mail attım parfüm ürünlerinin online olarak satışının olup olamayacağını sordum.Bakalım ne cevap gelecek ..

Re: Harvey Nichols

zett
deneme sanşı yok ama,istediğiniz parfümü ödemeyi hesaplarına yaptığınızda kargo ediyorlar..

6 Temmuz 2013 10:23 tarihinde hantsome28 [via Parfüm Merakı Forumu] <[hidden email]> yazdı:
[...]

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Harvey-Nichols-tp3569.html
Yeni bir konu başlatmak için Genel Parfüm Konuları, e-posta [hidden email]
Aboneliğinden çıkmak Parfüm Merakı Forumu, buraya tıklayın.
NAML

--
          Saygılarımla

              Soner ÜLKER
       SONER EV KONSEPT
       CALİMERA GENÇ ODASI
                                       GEBZE
  Tel   : 0 262 646 29 46
    Fax :  0 262 646 29 73

Re: Harvey Nichols

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By different pulses
Konu açıcaktım ararken buldum :)

Finaller bitince harvey'e uğrıcam tabacco vanille almayı düşünüyorum veya yerine invictus,gio edt ve edp, bvlgari aqva marine vb. çeşitte yapabilirim karar veremedim.

Yalnız internet sitelerinde markalarına baktığımda armani prive var normal armani yok paco rabanne gibi marka olmaması da şaşırttı beni ama cn ve viktor rolf vb. markalar olması onların yerine paco rabanne nasıl olmuyor anlamadım :S

Acaba popüler diye sitelerine mi yazmadılar yoksa gerçekten mi yok ? Bu arada tv 50 ml ve 250 ml fiyatları nedir bilgilendirir misiniz ? Hiç gitmediğim ve alışverişim olmadığı için yabancıyım.
Yanlış hatırlamıyorsam 50 ml'liği 500-550 lira civarı, 250 ml'si 1250 liraydı diye okumuştum galiba forumda bu fiyat doğru mu ?

Ayrıca parfüm deneme şansımız var mı o esnada kesin alışveriş yapıcam ama tv mi alsam invictus,gio gibi parfümler mi alsam karar veremedim 2 seçenek var kararlaştıramadım henüz.

Bide bana genç işi parfümlerden önerir misiniz harveyde olanlardan bildiğiniz varsa eğer ?
tma

Re: Harvey Nichols

tma
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By different pulses
Dun 2 adım ötemdeydı gidemedim derse yetısmek zorundaydım ankarada yız inşallah uğrarız bir gun :D

Re: Harvey Nichols

asdaa
Yerinde olsam bi dk durmam giderdim :D

Re: Harvey Nichols

Daniel
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By asdaa

Re: Harvey Nichols

asdaa
Çok teşekkür ederim.

Private serisini ekledim bide aedas'ı. Kilian bir kaç parfümünü denedim decant olarak bana gitmedi pek. Amuage 'te öyle. Bondları denemedim henüz.

Desingerları deneyebiliyoruz peki ben bu private ve aedas'ı denemek istesem sample filan tester'ini sıkarlar mı bana ?
tma

Re: Harvey Nichols

tma
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
deneme imkanımız varmı öyle t v denemek isterim :(/

Re: Harvey Nichols

asdaa
Bende vardı 5 ml decant bilseydim bir kısmını koyardım :(

Re: Harvey Nichols

Daniel

Re: Harvey Nichols

blueskies
The different company ve hdp ler de mevcut...

Re: Harvey Nichols

different pulses
Arkadaslar bu demsa gruba ait bir online satis sitesi buldum..www.beyazkutu.com

Re: Harvey Nichols

Velociraptor
Zaten hepsiburada.com içinde satışı var .. Ayrıca üyeliğe gerek yok ..
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Harvey Nichols

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By Daniel
Yani ben orada test edebiliyorum demi ?

Re: Harvey Nichols

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
The different company bu markayı hiç denemedim ama hdp markasının çoğu parfümlerini denedim hiç birini beğenmedim :(

Önerileriniz için teşekkür ederim company'i listeme alıyorum hemen.

Re: Harvey Nichols

equipa suena
Cevap olarak bu gönderi By Daniel
TF Japon Noir discontinued oldu artık koleksiyon parfümü tıpkı markanın diğer parfümü amber absolute gibi ..

The different company, Armani Prive, hdp bildiğim kadarıyla Ankara'da yok. Malum Ankaradaki HN'nin kozmetik bölümü küçük gidenler bilir. Sanırım Şubat gibi Next Level'a taşınacaklar. Asıl çeşitleri o zaman görebiliriz.

Re: Harvey Nichols

asdaa
Belirtmeyi unuttum benim hatam :(

İstanbul'da ki ne gidicem ben.

Armani ve paco rabanne gibi markalar var ama demi ?

Bu arada ben İstanbul' da adres bilmediğim için arkadaşlarımla gidicem grupca 15-20 kişi filan girebiliyor muyuz ?

Re: Harvey Nichols

Damandıra
Harvey Nichols da istediğiniz parfümleri rahatlıkla deneyebilirsiniz, genelde hepsinin tester ları oluyor ayrıca satış elemanlarıda oldukça ilgili ve bilgili kişiler.

Benim bildiğim kadarıyla paco vs gibi designer markası satmıyorlar sadece victor&rolf ve costume national var designerlardan.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Harvey Nichols

equipa suena
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Armani'nin sadece Prive serisi var. Normal seriyi satmazlar. Paco Rabanne elbetteki yok. Çünkü Harvey Nichols'un çizgisinin çok çok altında kalan bir marka .. Harvey Nichols'un vizyonu belli. Genelde özel seriler ve özel markalar üzerine ..

Re: Harvey Nichols

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By different pulses
hantsome28 yazdı
[...]
mail atmıştım kontrol eder misin..
12345