Hangi nota olmak isterdin?

fyrbsmz
"Dunya bir parfum olsaydi, hangi nota olmak isterdin?"
Arkadaslar hadi bu soruya verecek bir cevabimiz olsun, mesela ben amber olmak isterdim.

Re: Hangi nota olmak isterdin?

blueskies
Paçuli

Re: Hangi nota olmak isterdin?

fyrbsmz
Paculi toprak kokan nota miydi?
Yagmurdan sonra toprak gibi kokmak, guzel secim.

Re: Hangi nota olmak isterdin?

Shams
Vanilya
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Hangi nota olmak isterdin?

ANDY DUFRESNE
vetiver..

Re: Hangi nota olmak isterdin?

Damandıra
Benimde cevabım vanilya olabilir..
Tatlı kokan kokulara bayılıyorum, sevdiğim tatlı kokan kokularıda sizinle paylaşayım,

By Kilian Love, By Kilian Back To Black, Bond Manhattan, Bond I Love New York For All, Bond Andy Warhol Succes, Montale Chocolate Greedy, Montale Sweet Oriental Dream, Tom Ford Tobacco Vanille.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Hangi nota olmak isterdin?

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By fyrbsmz
Ekşimsi, lezzetli mi lezzetli vişneli pipo tütünü olmak isterdim. Belki de olabilirim...

Re: Hangi nota olmak isterdin?

murrjm
çikolatamsı bir vanilya belki çok azda kırmızı meyveler olsun ooof delirdim hayal edip

Re: Hangi nota olmak isterdin?

zett
Sol

Re: Hangi nota olmak isterdin?

zett
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Parfüm Merakı yazdı
Ekşimsi, lezzetli mi lezzetli vişneli pipo tütünü olmak isterdim. Belki de olabilirim...
Raşit bu notalarle beden bulmuş bir arkadaşımız yokmu ki bu alemde?

Re: Hangi nota olmak isterdin?

Parfüm Merakı
Admin
Biraz Michael Kors - Michael For Men, biraz Burberry - London olabilir. Ama tam anlamıyla istediğim gibi bir arkadaşa rastlamadım.

[...]

Nıche lerde var senin denediğin bi dünya,onlardanda mı bulamadın

Re: Hangi nota olmak isterdin?

ssselçuk
arkadaşlar bişey sormak istiyorum cn scent intence biraz kadınsı bulsamda koklamayı sevdiğim bir parfüm. beğendiğim taraflarından biri ilk açılıştaki o nota nedir bilmiyorum ama sanki açık zeytin ve zeytin yağı satan bir dükkana girmiş gibi bir koku duyuyorum bu neyin notasıdır allah aşkına. kaç kişiye denettirsemde benim gibi zeytine falan benzeten olmadı bende bir gariplik var sanırım..

Re: Hangi nota olmak isterdin?

blueskies
Bahsettiğin nota hidro karbonlardan etil linalol... bazen açık zeytin yağı kokusu verir.

Diyebilmeyi çok isterdim ama hiç kimya bilmiyorum:)

Re: Hangi nota olmak isterdin?

isseyblue
Cevap olarak bu gönderi By fyrbsmz
yasemin , paçuli

Re: Hangi nota olmak isterdin?

rapid
meşe yosunu yada civet.....

Re: Hangi nota olmak isterdin?

caglar

Re: Hangi nota olmak isterdin?

Medea LoveGergedan
tütün (olur ise vişneli, mişneli olsun) - amber - ölmezotu

Re: Hangi nota olmak isterdin?

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By fyrbsmz

Re: Hangi nota olmak isterdin?