Hangi Filmi İzledim??

єяяσя.
Böyle bir başlık bulamadım.
Evde fırsat buldukça film izlemeye çalışırım.Ancak günümüz popüler Hollywood filmlerini deil.
Daha çok eski filmleri.
Mesela bugün İMDB nin en iyiler listesinde olan ve aynı isimli romandan uyarlanan
To Kill A Mockingbird / Bülbülü Öldürmek adlı film var.

1962 yılı amerikan yapımı.
Konusu ise şöyle.
1930 lu yıllar.Ekonomik buhran yılları.
Güney eyaletlerinden bir kentte, bir siyahi tecavüz suçlamasıyla tutuklanır.O yıllar bilindiği gibi "zencilere" adeta hayvan muamelesi yapılan yıllar.
Siyahi olan hükümlünün savunmasını bir beyaz avukat üstlenir.
Baskılara rağmen avukat savunmayı sürdürmekte kararlıdır.

Filmi 720 çözünürlük altyazılı olarak unutulmazfilmler.com sitesinde izliycem

Re: Hangi Filmi İzledim??

mryankee06
Yazarın ilk ve tek kitabıydı yanlış hatırlamıyorsam. Kitabı etkileyiciydi ama filmini izlemedim. Ayn Rand'ın Hayatın Kaynağı kitabını okuduktan sonra filme nasıl çevirmişler diye merak edip izlemiştim sonuç berbattı. Umarım bunda kitabı olduğu gibi aktarabilmişlerdir.

Re: Hangi Filmi İzledim??

Medea LoveGergedan
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Çocukluğumda izlediğim ve hayatım boyunca en sevdiklerim arasında yer alan filmlerden. Gregory Peck'in canlandırdığı Atticus karakteri aklıma öyle kazınmış ki filmi seyredeli en az 35-36 yıl olduğu halde ismi unutmamışım.

Re: Hangi Filmi İzledim??

protectedsugar
Dünyaya inen bir uzaylının, insanlar yüzünden, özellikle din konusunda kafasının karışmasını ele alan Emir Han'ın "PK" filmini herkese öneririm. Aşk ve heyecan herşey var. Hem güler hem ağlarsınız.

Re: Hangi Filmi İzledim??

serif
Admin
protectedsugar yazdı
Dünyaya inen bir uzaylının, insanlar yüzünden, özellikle din konusunda kafasının karışmasını ele alan Emir Han'ın "PK" filmini herkese öneririm. Aşk ve heyecan herşey var. Hem güler hem ağlarsınız.
Aamir Khan en sevdiğim Hint oyuncularından biri.
Mutlaka izleyin diyebileceğim filmlerine bir kaç örnek vereyim.
3 Idiots
Taare Zameen Par
Ghajini
Fanaa
Birde Dhoom 3 var Hollywood filmlerine taş çıkarır. Aksiyonun saçmalıkta dibine vurmuşlar. Komedi, aşk ve intikam hepsi bir arada.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Hangi Filmi İzledim??

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By Medea LoveGergedan
Film hakkaten çok etkileyici ama sanki bazı taşlar oturmamış.
Film bittikten sonra aklımda bazı soru işaretleri kaldı açıkçası.
Kitabını alıp okıycam.
Hollywood senaryoları kafasına göre yeniden yazdığı için pek güvenemiyorum.
En iyisi kitabını alıp okumak.

Re: Hangi Filmi İzledim??

єяяσя.
Epeydir seyretmek istediğim The Third Man / Üçüncü Adam filmini de izledim.
Bi kere Orson Welles deyince akan sular durur benim için.
Citizen Kane i izleyip etkisinden 1 ay çıkamadıktan sonra Orson Welles olan çamur bile olsa izlenir benim için.Mükemmel bir oyuncu.
Bu filmi zaten çok merak ederdim.Bi de Orson Welles etkisiyle 2 katına çıktı merakım ve sonunda izledim.

Filmin ikinci bölümünde Orson Welles in pencereden yanan lambanın ışığıyla ortaya çıkması ve suratındaki o muzip gülüşüyle sandalyemde ters dönecektim az daha.
Muazzam.
Yalnız sonu kötü bitti.
Öyle olması üzdü beni.

Sırf Orson Welles için bile izlenir bir film.
Ayrıca çok başarılı çekilmiş.Kamera açıları,gece çekimleri felan süper.
Ben zaten eski yapım filmlere bayılırım.
Mutlaka izlenmesi gereken bir film özetle...

Re: Hangi Filmi İzledim??

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By serif
serif yazdı
protectedsugar yazdı
[...]
Mutlaka hepsine bakacağım...

Re: Hangi Filmi İzledim??

serif
Admin
protectedsugar yazdı
serif yazdı
protectedsugar yazdı
[...]
Hocam PK yı indirdim ancak henüz seyredemedim.
[...]

MauMau
PK yı sizin referansınızla bu akşam başlayabilirsem izlemeyi düşünüyorum, olmadı yarın akşam izlerim.

Re: Hangi Filmi İzledim??

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar
protectedsugar yazdı
Dünyaya inen bir uzaylının, insanlar yüzünden, özellikle din konusunda kafasının karışmasını ele alan Emir Han'ın "PK" filmini herkese öneririm. Aşk ve heyecan herşey var. Hem güler hem ağlarsınız.
Amir Khan filmlerinin birkaçını ben de tavsiye üzerine izlemiştim. Hintlilere önyargım olmasına rağmen filmlerini başarılı bulmuştum. 3 İdiot ve PK izlediklerim arasında en iyileriydi. Bu arada Amir Khanın yaşını öğrenince dumur olmuştum, bu kadar minyon olunur yani.

Re: Hangi Filmi İzledim??

matrai
Perşembe Ve Cuma akşamları film izliyorum geriye kalan günler Survivor a devam :)

Dün akşam Arnold Schwarzenegger den geçit yok u izledim

Re: Hangi Filmi İzledim??

MauMau
Hocam haftada 5 gün, her gün reklamları çıkarsak 3 saat survivor izlemenize şaşırıyor, sizi tebrik ediyorum :)

Re: Hangi Filmi İzledim??

serif
Admin
MauMau yazdı
Hocam haftada 5 gün, her gün reklamları çıkarsak 3 saat survivor izlemenize şaşırıyor, sizi tebrik ediyorum :)
Survivor a ben de başladığı günden beri ısınamadım gitti.
[...]

Hocam bir kanalı etkileyen saatler akşam 8-12 arası değil midir. Adamlar survivor ile kanal yürütüyor :)

Re: Hangi Filmi İzledim??

serif
Admin
MauMau yazdı
Hocam bir kanalı etkileyen saatler akşam 8-12 arası değil midir. Adamlar survivor ile kanal yürütüyor :)
Aynen dediğiniz gibi.
Acun işi biliyor, 3-4 yarışma programı ile kanal kalkınıyor.
[...]

kkavuk
Cevap olarak bu gönderi By MauMau
MauMau yazdı
PK yı sizin referansınızla bu akşam başlayabilirsem izlemeyi düşünüyorum, olmadı yarın akşam izlerim.
Üstat pantolon düzeltme sahnesine aman dikkat diyeyim. Ben izlerken az daha koltuktan düşüyordum

Re: Hangi Filmi İzledim??

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Meşhur Casablanca yı izledim sonunda.
Gerçekten çok keyif alarak izledim.
Filmin sonu epeyi şaşırttı beni.
O umursamaz görünen Rick in[Humphrey Bogart] yaptığı yani.
Açıkçası ondan bu hareketi beklemiyordum.

Filme anerikan propagandası yapıyor diye çok eleştiri gelmiş.
Bende katılıyorum.
Hele o zamanlar ki Birleşik Devletler....
Avrupa nın da ne kadar özgür,demokrat olduğunu görüyoruz.
İsveç ve Norveç i hariç tutuyorum.Onlardan hala ümidim var.

Tamam,kabul Avrupa demokrat deil.
Hele ozamanlar savaş var hiç deil.
Ya Birleşik Devletler???
Hergün görüyoruz.Hala siyah-beyaz ayrımı olduğunu,hala insanların aslında sahte bir özgürlük içinde yaşadıklarını.
Hala amerikan basınının olayları nasıl gördüğünü,
veya görmediğini[!]

Velhasıl bütün bunları kenara bırakırsak güzel bir film oyunculuk açısından.
Filmdeki bütün oyuncuları çok başarılı buldum
Keyifle izledim.

Re: Hangi Filmi İzledim??

єяяσя.
2-3 gündür meşhur Wizard Of Oz [Oz Büyücüsü] adlı filmi izliyorum.
Hem dublajlı hem altyazılı olarak izledim
Nerden çıktı diyceksiniz.
Bu filme çocuk filmi gözüyle bakarlar genelde.
Çocukluğumda izlediğimi hatırlamıyordum nitekim izlememişim de.
Çok merak ediyordum yabancı bir çok sitede bu film hakkında dünya kadar yorum okumuştum.
Filmin baştan sona masonik bir film olduğu ve tam bir "beyin yıkama" filmi olduğu.
Yabancı forumlarda kesinlikle çocuklara bu filmi izletmeyin bu korku filmi resmen yorumlarını okuyunca iyicene meraklanmıştım.
Neyse sonunda izledim.

Bana böyle büyülü müyülü tarzı zırva şeyler çoculuğumdan beri saçma geldiği için izlememiştim heralde bu filmi.
33.derece Üstat mason Walt Disney in çizgifilmlerini de hiç bir zaman izlemezdim mesela .
Filmi izledikten sonra yabancı forumlarda okuduğum  ve Youtube da izlediğim "çözümlemeleri" hakikaten son derece gerçekçi buldum.
Wizard of Oz,masonic,illuminati Mk Ultra felan yazın yüzlerce site çıkıyor.
Filmi izlemem biraz zahmetli oldu.Çünkü 20-30 tane çoğu yabancı site açık filmi 5-10 dk her sahnede ne var inceleye inceleye izledim.
Hiç beğenmedim filmi.Demek boşu boşuna ilgimi çekmemiş çocukluk yıllarımda.
Kesinlikle masum bir film deil ona sonuna kadar inandım.
Hatta  yabancı sitelerde o kadar cirit attıktan sonra bizim"yerli" 1-2 forumda daha bu konu hakkında yazmış çizmişler onları da inceledim.

Kesinlikle izlenmemesi gereken bir film.

Re: Hangi Filmi İzledim??

Lagerfeld
Dün gece "Parkland" izledim.

Kennedy'nin vurulduktan sonra Parkland Hastanesine götürülmesi ve yaşanan kaos'u anlatıyor. Suikaste farklı bi' açıdan bakılmış ve başarılı bi' yapımdı.
Bürokrasiye göndermeleri, olayın örtbas edilmeye çalışılması, eşinin, vurulduktan sonra defnedilişine kadar ki metaneti çok güzel işlenmiş.

Paul Giamatti, suikasti an be an kameraya çeken Abraham Zapruder'i çok çok iyi canlandırmış. Yaşadığı travmayı müthiş yansıtmış.

Bi' göz atın derim.

Fragman; https://www.youtube.com/watch?v=9yjUAnMyCus

Bu da Kennedy'nin tarihe geçen, Abraham Zapruder tarafından o an çekilen vurulma anı.

Çok Üzücü. Yürek burkuyor.

https://www.youtube.com/watch?v=GL1qSGk8oMQ
1234 ... 22