Hangi Creed

Bosch15
Bu konu güncellendi de .
merhaba sevgili parfüm severler.Yazlık parfümleri inceledim.Creed in 3 parfümü arasında kaldım.Aventus,virgin island ve green iris tweed . Sizce bunların için en güzeli hangisi .Şunu al kesinlik le bu diyebileceğiniz parfüm hangisi acaba .şimdiden yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim

Re: Hangi Creed

Parfüm Merakı
Admin
Bosch15 yazdı
[...]
Şık bir ilkbahar kokusu için Green Irish Tweed, yazın plaj partileri için Virgin Island Water :)