Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

kartaliçe
Hayırlı olsun canım güzel günlerde kullan:)

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

kaside66
Rare pearls'ün şişesi mi değişmiş? Yoksa ben başka bir parfümle mi karıştırıyorum?
Güle güle kullan Sevgili Hanımeli ;)

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Umut Kurtoğlu
Hey maşallah..Güzel günlerde Hanımeli Hanım..

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Libra
Güle güle kullan Sevgili Hanımeli😍

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

kaside66
Mutlulukla fıslat Hanımeli. :)

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

elle61
Hayırlı olsun yeniler, güzel günlerde kullan canım.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
güzel günlerde kullanın
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Umut Kurtoğlu
Cuir de russie maskülen yanı olup da kadına bu kadar yakışan da kolay bulunmuyor:) Ablam üzerindeki deneylerde oldukça başarılı durmuştu ki zaten hepsi bayan serisi aslında..

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

şerif23
Hayırlı olsun Hanımeli.  Ve tabi burak bey içinde. Beğendiniz mi kokuyu

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Libra
Hayırlı olsun Hanımeli:)Hanae mori ve chanel no 22 benim de merak ettiğim kokulardan.Güle güle kullan canım:))
1234567