Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

EndlessAuthor
Şuan sepette duruyorlar :) 3 gündür sepette bekletiyorum :D
Yürüyebildiğin kadar senindir tüm coğrafyalar...

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

EndlessAuthor
Chloe-Signature, Guerlain La Petite Robe Noire, Guerlain İnsolence
Yürüyebildiğin kadar senindir tüm coğrafyalar...

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

şerif23
Güzel günlerde kullanın hanimeli

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Böyle olmaz toplu isteriz aldıklarınızı..Böyle çok bölük pörçük oluyor:)

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Libra
Hayırlı,uğurlu olsun sevgili hanımeli:).Amour çok güzel bir parfüm gerçekten.Kokusu bana çokta masum,bebeksi gelir.exclamation da bir zamanlar çok severek kullandığım parfümlerden.Çok nadir parfüm beğenen eşimin de beğendiği kokulardan aynı zamanda.

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hanımeli yazdı
38 ve 39.

Pure Poison vintage ve Prada infusion absolu...Teşekkürler Mintyciğim :)

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Lagerfeld
Minty'nin nefis bi' koleksiyonu vardır. Oldukça da zevklidir zaten kendisi. :)
Güle güle kullanın Hanımeli. :)

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri