Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Umut Kurtoğlu
Oooo... İlk maşallah benden! İsimlerini de yazsanız ne güzel olur dekantlar da dahil:)

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

esclapez
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Gule gule kullanin.

[...]

Cevap olarak bu gönderi By esclapez

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Umut Kurtoğlu
1 ekim 2016'da parfüm dolabınız olmamışsa ben hiçbir şey bilmiyorum:)

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Snakker
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Güzel günlerde kullanmanızı dilerim. :-)

Re: Hanımeli'nin parfümleri

Re: Hanımeli'nin parfümleri

kartaliçe
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hanımeli yazdı

Toplu aile fotoğrafı
Hepsi çok güzeller Hanımeli mutlulukla kullan canım. Umut beye katılıyorum yakında sığmaz biyere bu parfümler dolabı hazır et sen:))

Re: Hanımeli'nin parfümleri