Hafif çiçeksi pudramsı parfüm önerilerinize ihtiyacım var:)

Hafif çiçeksi pudramsı parfüm önerilerinize ihtiyacım var:)

aysglsari
Bu konu güncellendi de .
merhabalar
parfüm bulma konusunda çok zorlanıyorum.
şekerli, meyveli ve yoğun baharatlı kokuları kokuları kesinlikle sevmiyorum. narenciye portakal gibi notalar da bana kolanyayı hatırlatıyor, sevemiyorum.
kısacası içinde bu notaları bulundurmayan ya da baskın olmayan;  beyaz çiçek ve kremsi pudramsı ya da odunsu, ama ağır olmayan parfüm önerebilr misiniz?

noa mesala sevmiştim ama bana fazla masum gelmişti, hiç kadınsılık yoktu
şuan prada iris kullanıyorum ama onda da açılıştaki portakal mandalina kokuları rahatsız ediyor ve pudra kokusu sıcak değilde soğuk bir şekilde sanki :(

Re: hafif çiçeksi pudramsı parfüm önerilerinize ihtiyacım var:)

CNYT
Frederic Malle ve Creed çeşitlerine bakabilirsiniz. Tiziana Terenzi markasını da inceleyin. Fiyatları biraz pahalıdır yalnız.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***