HERMES ROCABAR

Eminth
Admin

Yaklaşık 95 ml var sanıyorum. Bu başlıktan sonra üye olanlar çekilişe katılamaz ve en 30 katılımcı şartı koyuyorum. Forum var olmaya devam ederse 26 şubatta çekilişi yaparız.

Re: HERMES ROCABAR

matrai
Yaklaşık 95 ml var sanıyorum. Bu başlıktan sonra üye olanlar çekilişe katılamaz ve en 30 katılımcı şartı koyuyorum. Forum var olmaya devam ederse 26 şubatta çekilişi yaparız.

Emin bey bu forum her zaman var olacak bu konuda kimsenin şüphesi olmasın

Re: HERMES ROCABAR

matrai
Emin hocam bu sırada bir mail gönderdim size

Re: HERMES ROCABAR

baykalbul
selamlar, teşekkürler. Bende katılabilirim :)
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: HERMES ROCABAR

SHaNS1986
Emin bey bende katılmak  istiyorum. Güzel düşünceniz  için teşekkürler.

Re: HERMES ROCABAR

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Okudum altuğ bey.

Re: HERMES ROCABAR

matrai
Bu sırada bende katılmak istiyorum çekilişe. Eğer bana çıkarsa 5 ml kendime alıp geri kalanını yine kuraya katılan arkadaşlara dağıtacağımıda burdan belirtmek istiyorum.

Re: HERMES ROCABAR

vito andolini
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Oooo almayi dusundugum bir parfümdü bu. Cikarsa cok mutlu olacagim :) lutfen beni de ekleyin
Terre D'Hermes

Re: HERMES ROCABAR

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Emin bey katilimin azami olacagini umit ediyorum. Bence ozellikle son yasanan olaylardan sonra  kimsenin birbirine kirginligi kalmamasi adina birebir diyaloga girdiginiz herkesin katilmasini rica ediyorum isim vermeden. Beni de yazin mumkunse.
Private Label - Ursa

Re: HERMES ROCABAR

Umut Kurtoğlu
Eminth hocama saygımızla alakalı asla bir durum yok olamaz da.. Ama bu çok maskülen ve zor bir kokuymuş. 10 ml bile kullanamam gibi yer işgal etmiyim. Teşekkürler yüreğinize sağlık.

Re: HERMES ROCABAR

Eminth
Admin
Walla bir bel ami değil. Sevebilirsiniz diye düşünüyorum.

Re: HERMES ROCABAR

promesta
Cevap olarak bu gönderi By Eminth

Re: HERMES ROCABAR

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
size zahmet yazın o zaman hocam. Olmazsa dağıtırım 10 ar 10 ar:) olursa da dağıtıcağım gerçi:) saygılar..

Re: HERMES ROCABAR

Baho
Beni de yazarsanız sevinirim .

Re: HERMES ROCABAR

RİYAFES
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Emin üstad benide eklermisiniz

Re: HERMES ROCABAR

Atacannberkk
Bende mümkünse katılmak istiyorum.Umut arkadaşımız gibi çıkarsa 30 mlden 3 kişiye dağıtmak istiyorum.Çıakrsa tabiki ...

Re: HERMES ROCABAR

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By Eminth

Re: HERMES ROCABAR

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Atacannberkk
Raşit bey hariç herkes katılabilir:)

Re: HERMES ROCABAR

Wadajat
Cevap olarak bu gönderi By LesPaul59
Emin Bey diyecek bir şey bulamıyorum ,HARİKULADE . Beni de eklerseniz çok sevinirim :)
Everything in its right place..

Re: HERMES ROCABAR

Atacannberkk
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Eminth yazdı
Raşit bey hariç herkes katılabilir:)
Ben kalanıda raşit beye hediye ederim :)
1234 ... 7