HDP Moulin Rouge 1889

kartaliçe
En fazla 20 ml olabilir.
Taz

Re: HDP Moulin Rouge 1889

Taz
Anlaşılmadı, tamam. :)
Çocukken her akşam yatmadan önce ve aklıma geldiği her an Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim.

Re: HDP Moulin Rouge 1889

kartaliçe
Sizin forumdaki bayanlarla alakalı bir derdinizmi var

Re: HDP Moulin Rouge 1889

Umut Kurtoğlu
Parfüm dışında her şeyi konuşuyor..

Taz

Re: HDP Moulin Rouge 1889

Taz
Cevap olarak bu gönderi By kartaliçe
kartaliçe yazdı
Sizin forumdaki bayanlarla alakalı bir derdinizmi var
 Hayır, ne derdim olacak. Sadece yazdığınız şey ne anlama geliyor onu merak ettim ama forumda anlamadığım şekilde herkesin bana karşı bir önyargısı var.
[...]

 Neyse şu mübarek günün hatrına bir şey demiyorum.
[...]

Cevap olarak bu gönderi By Taz
Önyargı değil hep alaycı bir tavrınız var dalga geçiyor gibi sürekli yazdıklarınız. herneyse denemek amaçlı aradığım parfümü yazdım histoires de parfums moulin rouge 1889.en fazla 20 ml olursa iyi olur dedim.
Taz

Re: HDP Moulin Rouge 1889

Taz
kartaliçe yazdı
Önyargı değil hep alaycı bir tavrınız var dalga geçiyor gibi sürekli yazdıklarınız. herneyse denemek amaçlı aradığım parfümü yazdım histoires de parfums moulin rouge 1889.en fazla 20 ml olursa iyi olur dedim.
 Açıklama için teşekkür ederim...
[...]

Rica ederim