HARD LEATHER by LM PARFUMS

*HOCA*
Bu konu güncellendi de .
Arkadaşlar çok farklı, aranılan ve önemli parfüm forumlarında konuşulan bir koku daha sizlerle buluşuyor.

Parfüm alındı ve getirildi ( Silverstar - Deniz Bey tarafından Romanyadan) Yani parfüm elimizde.

ML : 9,5 tl ( 50 ml 450tl + deniz beyden kargo+ şişeler )

http://www.fragrantica.com/perfume/LM-Parfums/Hard-Leather-23415.html

asumer 5ml
hoca    5ml

Re: HARD LEATHER by LM PARFUMS

rapid
Siftah benden 5 ml olsun hocam

Re: HARD LEATHER by LM PARFUMS

*HOCA*
Tamamdır sana ve bana yazıyorum 5 lik :)
Bu arada cuma aramadın mevzu için :)

Re: HARD LEATHER by LM PARFUMS

rapid
Mevzu tamamdır ;)
yok

Re: HARD LEATHER by LM PARFUMS

yok
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
5 ml rica edeyim Yasin kardesım...Tşk ederim
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit

Re: HARD LEATHER by LM PARFUMS

*HOCA*
Yazdım dostum :)

Re: HARD LEATHER by LM PARFUMS

SilverStar
Bugün kargolayacağım şişeyi Hocaya..En geç 2 güne ulaşır sanırım eline.
Life is beatiful

Re: HARD LEATHER by LM PARFUMS

equipa suena
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Bana göre 2014 yılında çıkmış en iyi parfüm. Denenmesini tavsiye ederim.

Re: HARD LEATHER by LM PARFUMS

SilverStar
Kıskandım şimdi bakın:) Allahtan kargoladıktan sonra okudum bu yorumu

Life is beatiful

Re: HARD LEATHER by LM PARFUMS

*HOCA*
HAdi arkadaşlar parfüm elimde mailleri bekliyorum dağıtıma başlayacağım, sert deri sevenler gelsin :)) parfum de extrat hemde :)
yok

Re: HARD LEATHER by LM PARFUMS

yok
Kanka beni iptal edermisim
[...]