HANGİSİ DAHA KALICI ÇOK KARARSIZ KALDIM YARDIM EDİN

HANGİSİ DAHA KALICI ÇOK KARARSIZ KALDIM YARDIM EDİN

joker00
Arkadaşlar herkese merhaba yeni bir farfüm arayışındayım kokunun güzelliğinin yanında black orchiddeki kalıcılığı görünce artık kalıcılık ve fark edilirdik benim için önemli bir hale geldi 3 parfüm arsasında kaldım Dior homme intanse edp mi Dior sauvage edt mı yoksa Tom ford noir edt mi daha kalıcı ve fark edilir?
Birde Dhi çok kalıcı fakat farmüle edilince performansı çook düştü deniyor Dior sauvage ise daha yeni ve formüle görmemiş o açıdan bakıldığında yeni üretimlerde sauvage dhi kalıcılıkta geçebilir mi ? Tom ford noir edt nin performansı ile ilgili çok net bilgiler bulamadım ama ortada bir Tom ford kalitesi var :) son halleri için konuşacak olursak bu 3 parfümü sıralaya bilirmisiniz dediğim gibi yorumları okudukça çok kafam karıştı birazda uzun oldu kusura bakmayın arkadaşlar ama durum bu :)

Re: HANGİSİ DAHA KALICI ÇOK KARARSIZ KALDIM YARDIM EDİN

CNYT
Dior Homme Intense EDP...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***