Günlük Bakım Ritüelleriniz

Umut Kurtoğlu
Arkadaşlar yurtdışı forumlarında parfümlerle beraber bakım ve güzellik bölümleri de oluyor hem bayan hem erkek bakımlarıyla alakalı. Bence çok güzel paylaşımlar oluyor..

Merak ettiğim biz neler yapıyoruz gündelik cilt bakımı konusunda?

Benim tercihim Dermalogica ürünleri oluyor cilt bakımında. Sadece sabahları olmak üzere öncelikle temizleyici sonra tonik ve en son olarak nemlendiricisini uyguluyorum.. Ayrıca sanırım Uv koruması almam gerekiyor.Bu uv koruması nemleridici içine katılanlarından mı alınmalı solüsyon şeklinde yoksa krem olarak mı alınmalı? 27 yaşına geldik geceleri yatmadan önce de yavaş yavaş göz çevresi kremi kullanmayı düşünüyorum. Malum geleceğe yatırım yapmak lazım:)

Tekrar olarak sizin günlük ritüelleriniz nelerdir? Birbirimizden yardım alabiliriz böylece..

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

MauMau
Spf içerikli ürünleri gün içerisinde periyodik olarak yenilemeniz gerekiyor. Dermolagica ürünlerini kullandığınızı belirtmişsiniz aynı markanın Spf korumalı nemlendiricileri var, cilt tipinize ve ihtiyaçlarınıza göre birini seçip kullanabilirsiniz.

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

allure
Sabah ve akşam önce hafif bir temilzeyici ile yüzümü yıkarım.
sabahları spf içerdiğinde clinique even better nemlendiriciyi kullanıyorum göz kremi olarakta nuxe

akşamları estee lauder advanced repair serisinin serum ve göz kremini kullanıyorum. Geleceğe yatırım yapmak amacıyla. Size de tavsiye ederim Umut Bey çok uzun araştırmalar sonucu en iyisinin bu olduğuna karar verdim.

birde her şeyim elim ayağım dermalogica  daily microfoliant var. Çok çok hafif günlük bir peeling. Akşamları kullanıyorum.

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

єяяσя.

Çeşit çeşit
Seç beğen kullan
En beğendiğim ise Holistik felsefeyi benimseyen güzel insan Dr Hauschka nın ürünleri.
Tesadüfen GNC de görmüştüm.
Fakat Türkiye ye artık gelmeyecekmiş.
Satılmadığı için.
Ordaki bayanla konuştuk;"Biz Türkler olarak doğal ürünleri sevmiyoruz.Nerde yapay sentetik zararlı şeyler var onlara ilgi gösteriyoruz" dedi.
Hakkaten öyle.
Ürünleri %90 doğal malzemeler kullanılarak üretiliyormuş
Ben de çok severek kullamaktaydım fakat artık gelmeyeceğini duyunca biraz stok yaptım.
1 alana 2. bedava diye kampanya da yapılmış.

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By allure
allure yazdı
[...]

Teşekkür ederim.Microfoliant zaten gözüme takılmıştı ama kullanmam gerekir mi onu düşünüyordum. Muhakkak edineceğim. Akşamları sadece peeling serum ve göz kremi mi kullanıyorsunuz? Nuxe markasının bir de kuru yağı var çok bahsediliyor. Bir bilginiz var mıdır?

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Nankör Hocam çok güzel görünüyorlar. Yalnız bu bakım ürünlerini ayrı ayrı markalar ve geniş bir yelpazede kullanmak mı doğru olan? Bilmediğimden soruyorum. Yani benim düşüncem cildi bir ürüne alıştırmak. Mesela benim cildimde Dermalogica tonik kullanıyorum diğer hafta sizin bahsettiğiniz dr.. markasının toniğini kullansam daha mı yararlı olur?

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

єяяσя.
Hepsini aynı anda kullanmıyorum zaten.
Mevsime göre.
Yoğun olanları kışın,yazın daha hafif olanları.
Doğru olan aynı markanın ürünlerini kullanmakmış ama aynı markanın temizleyicisinden memnun kalmışken kreminden kalamayabiliyorsunuz bundan farklı markalar kullanabilirsiniz.
Önemli olan cilt tipine uygun olması.
Ayrıca boğaz bölgesi çok tahriş oluyor benim onun için oraya 2-3 farklı ürün bile kullanabiliyorum.
Tahriş için en başarılı ürünlerden biri Kiehl's.Kanyon dan almıştım

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

allure
Umut Bey daily microfoliant peeling gibi partiküllü değil aslına bakarsanız köpük bir temizleyici gibi. Çok çok hafif enzimatik bir peeling. Hakkındaki övgüler hakkında bilginiz vardır muhakkak.

Nuxe kuru yağ bende var. Parıltılı olanı almıştım. Ama çok sevemedim ben bu ürünü. 6 saniyede 1 tane bu üründen satılıyormuş ama bence çok matah bir ürün değil. Bir daha almam yani.

Akşamları temizleme köpüğü, tonik, serum, göz kremi ve nemlendirici sırasıyla gidiyorum. Temizleme köpüğüm ve toniğim drugstore, bu ürünlere çok para harcamak istemiyorum çok çabuk bitiyorlar.

Haftada 1-2 peeling yapıyorum. Clinique 7 days scrub ve yves rocher kayısılı peeling önerebileceğim ürünler.

Gözüm kapalı önereceğim ürünler dediğim gibi daily microfoliant ve advanced night repair serum ve göz kremi. Advanced night repair bana önerildiğinde daha 25 yaşındayım erken değil mi demiştim. Tam zamanıymış halbuki. Yaşlılık belirtileri oluşmadan geleceğe yatırım yapmak adına kullanıyorum.

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

drekoo

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

kartaliçe
Sabah akşam yüzümü avene temizleme köpüğü yada priori gentle facial cleanser ile temizliyorum.tonik kullanmıyorum gereksiz olduğunu düşünüyorum.skinceuticals daily kullanıyorum nemlendirici olarak göz kremi ise darphin ve neostrata yı dönüşümlü kullanıyorum.birde seboreik dermatit var bende kışın özellikle kaşlarım ve burun kenarlarım pulpul olur kaşınır o zamanda imdadıma la roche posay kerium ds krem yetişiyor.güneş kremi la roche posay yada bioderma tercihim.peeling kullanmıyorum
Nuxe kuru yağı bende kullanmıştım bi ara mükemmel bir ürün değil bencede.ama sırf kokusu için kışa tekrar alıcam çok güzel kokuyor. Allure estee lauder serumunu ve göz kremini bende düşünüyorum yağlı cilde uygun olurmu acaba

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

allure
Benimde cildim yağlı sayılır Kartaliçe.  Hiç bir problem yaşamadım.

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

Umut Kurtoğlu
Allure Hanım

Bu göz çevresine bakım yaptıktan sonra nemlendirici kullanırken yine göz çevrenize de uyguluyor musunuz??

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

allure
Yok uygulamıyorum. Göz çevreme sadece göz kremi sürüyorum. Zaten onlar nemlendiriyor.

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

kartaliçe
Cevap olarak bu gönderi By allure
Peki göz çevresi için bir serum var birde krem hangisini önerirsin

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

Umut Kurtoğlu
İkisini de kullanıyormuş allure hanım. Ben de alırım bu aralar bakalım.

iPhone'umdan gönderildi

12 Haz 2015 tarihinde 15:04 saatinde, kartaliçe [via Parfüm Merakı Forumu] <[hidden email]> şunları yazdı:

Peki göz çevresi için bir serum var birde krem hangisini önerirsin

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Gunluk-Bak-m-Rituelleriniz-tp93266p93361.html
Aboneliğinden çıkmak Günlük Bakım Ritüelleriniz, buraya tıklayın.
NAML

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

MauMau
Belirli bir yaştan sonra göz kremi kullanmalısınız ancak serum biraz daha ihtiyaca yönelik diye biliyorum. Yanlış biliyorsam düzeltin, lütfen.

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

Vücut nemlendirici olarak en iyi krem nedir acaba?

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

allure
Cevap olarak bu gönderi By kartaliçe
ben göz kremini kullanıyorum şu an aldığım sette göz kremi vardı.

bu ürünü rengi ve ismi nedeniyle ileri yaşa uygun sanıyordum ama 20'li yaşlarda kullanılabilirmiş.

kışında yine estee lauder'ın enlighten serumunu kullanmayı planlıyorum. cilt tonu eşitleyici olarak.

estee lauder en çok beğendiğim marka bu konuda.

dermalogica, kielh's, ddf yine tavsiye edebileceğim markalar

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

kartaliçe
Yok göz için ayrı bir serumunu var o serinin onu diyorum ben umut bey.vücut için nuxe reve de miel vücut losyonu ve darphin çok iyi nemlendiriyor kışın

Re: Günlük Bakım Ritüelleriniz

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By allure
Allure hanım o zaman benim sadece kremini almam yeterli mi? Siz serum kullandığınızı belirtince ikili olarak kullanıyorsunuz sandım.. Ben o zaman sabah temizleyici,tonik,ve uv korumalı nemlendirici akşamları da temizleyici jel exfoliant göz kremi ve nemlendiri olarak mı devam etsem? Göz kremini estee lauder geri kalanı dermalogicadan devam ederim. Sıralamamda bir hata varsa belirtirseniz sevinirim..