Güneş yağı gibi kokan bir parfüm??

brakergun
Merhabalr Arkadaşlar Bir arkadaşım amerikada bir parfüm almıştı. onu üzerine sıktıgında güneş yağı -kremi gibi kokuyordu inanılmaz güzel bir kokusu var.. internetten epey araştırdım herkesin tavsiye ettiği parfümlere baktım ...Jil sander Sun man demişler ama aldım o kokudan çok ve çok farklı.. Yani Jil sander bana o hissi vermedi.

Bana bu konuda yardımcı olur musun?
  öyle bir koku istiyorum ki Güneş yağı gibi koksun.. bana hep denizi hatırlatsın. ve kalıcı olsun.

Şimdiden teşekkürler

Re: Güneş yağı gibi kokan bir parfüm??

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
brakergun yazdı
[...]

Fahrenheit 32 , Bond No 9 Fire Island , Bobbi Brown Beach ve Creed Virgin Island Water bu aradıklarına uygun parfümlerdir.

Özellikle Fahrenheit 32; Bobbi Brown'dan sonra güneş yağına en benzer, parfümdür. Ancak Türkiye'de hem yaygın olmaması hem de eau de parfume statüsünde olması sebebiyle Bobbi daha çok önereceğim bir parfümdür. Sephora'dan edinmeyi deneyebilirsin. Bu kokuya ulaşamazsan ve acil olsun istersen Fahrenheit 32 en iyi ikinci alternatif olacaktır.

Re: Güneş yağı gibi kokan bir parfüm??

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By brakergun

Re: Güneş yağı gibi kokan bir parfüm??

atlatl34
İskender yazdı
eau de baux L'occitane

By kilian love
by killian love mu  deniz ve love ne alaka iskender bey
Amouage : Memoir / interlude / jubi / Reflection

Alex FERGUSON : ''istatistik mini eteğe benzer; çok şey gösterir ama asıl görünmesi gerekeni göstermez.''
NA

[...]

Jil Sander Sun'ın kadın versiyonu güneş kremi gibi kokar gerçekten, ama erkek olan epey farklı. Kadın versiyonunu bi deneyin derim.

Onun dışında hindistan cevizi, kayısı, turunçgiller ve miskin bir arada ve önde olduğu kokular genelde güneş kremini hatırlatır. Buna göre göz atabilirsiniz... Montale Intense Tiare, Creed Virgin Island Water yaz ve plaj hissini yaşatan kokular bana göre. Ayrıca The Body Shop ve Bath and Body Works markasının hindistan cevizi kokularına bakabilirsiniz.

Re: Güneş yağı gibi kokan bir parfüm??

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By atlatl34

Re: Güneş yağı gibi kokan bir parfüm??

atlatl34
İskender yazdı
şeker vanilya karamel bunlar klasik güneş kreminde olan notalar ve ben love ı sıktığımde bir kaç kişiden kim güneş kremi kokuyor diye tepki almıştım

Fatih68 yazdı
İskender yazdı
eau de baux L'occitane

By kilian love
by killian love mu  deniz ve love ne alaka iskender bey
hmmm ben arkadaşın denizi hatırlatsın demesine karşılıkda demiştim. Yani bu notalar bana denizi pek hatırlatmazda
[...]

gokhanburak53

Re: Güneş yağı gibi kokan bir parfüm??

brakergun
Jil sander kullandım kokmuyor öyle hiç :( halada duruyor evde. İsteidğim koku bildiğiniz Güneş yağı kokusu.... yada böyle Mohito koktey gibi bir koku istiyorum ... Acaba varmı ?
NA

[...]

Gunes kremi icin yukarda yazdiklarim aynen gecerli... Biraz arastirma yap bence :) Kokteyl-mojito diyorsan Creed Virgin İsland ve Guerlain Homme hosuna gidecektir...

Re: Güneş yağı gibi kokan bir parfüm??

brakergun
Teşekkür ederim söylediğini parfümün içeriklerine baktım çok güzel.. Tam böyle güneş yağı - naneli limonlu yada yeşil limon koklu kokmak istiyorum yada tamen bu denizden esen tuzlu rüzgar gibi  .. kum kokusu varmı peki onlarıda bakayım deneyeyim
NA

[...]

 Güneş kremi benzeri önerdik, nane-limon-kokteyl benzeri de önerdik, son olarak deniz tuzu diyorsan The Different Company'nin Sel de Vetiver'ini önerebilirim. Kum kokusu dediğin noktada benim elimden artık bi şey gelmez bunca alternatif arasından seç artık bişeyler :)

Re: Güneş yağı gibi kokan bir parfüm??

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By brakergun

Re: Güneş yağı gibi kokan bir parfüm??

blueskies
Lush vaniallry bana güneş kremi gibi geliyor. Çok şekerli yasemin gibi düşünülebilir.

Re: Güneş yağı gibi kokan bir parfüm??

valmond
Cevap olarak bu gönderi By brakergun
Jil sunder denedim demişsiniz ama jil sunder sun for men bu havayı ancak verir gerçekten de güneş kremine benzer hindistan cevizi kokusu sebebiyle. Mojito diyosanız guerlain leau yu deneyin

Re: Güneş yağı gibi kokan bir parfüm??

ibrhm
Cevap olarak bu gönderi By brakergun
Guerlain terracotta şimdiye kadar denediklerim arasında en yakınıydı fakat erkek kullanımına uygun bulmadım. Ama yine de denemeni tavsiye ederim.

Re: Güneş yağı gibi kokan bir parfüm??

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By NA
Evet katılıyorum. Kesin ve kesinlikle Jil Sunder Sun'ın Bayan olanı. Bence unisex kullanıma çok uygun hemde birebir güneş kremi kokusu. Ayrıca bende kalıcılık ve farkedilirlik olarak çok memnunum. Prag duty free'den 75ml'ini 19€ gibi çok cüzzi bir fiyata satın almıştım.

Re: Güneş yağı gibi kokan bir parfüm??

Gofret
Cevap olarak bu gönderi By ibrhm
"Guerlain Terracotta" yorumuna ben de katılıyorum.. Ama "Bond No 9 Fire Island"ı önerebilirim. Unisex kullanıma daha uygundur. Bir de bu tarzda bir koku olarak
"CB I Hate Perfume At The Beach 1966" var..

Re: Güneş yağı gibi kokan bir parfüm??

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By brakergun
Kum kokusu gibi kokan Imaginary Authors ın Fall into the sea parfümü var.
12