Güncel Satış Siteleri

1 mesaj Seçenekler

Güncel Satış Siteleri

bulentyorulmaz
Slm arkadaşlar parfümseverler siteyle ve forumla aynı sebepten tanıştım baştan siteyi sonra forumu gezdim bu bölümü ise baştan sona kadar 1 hafta içinde bazen sıkıntıdan patlayarak bazende sonu ne olacak acaba diye merakla okudum bir çok bilmediğim kelimeyi googla sorarak öğrendim tartışmalar da olmuş ama çok güzel dostluklarda kurulmuş gördüklerim arasında gereksiz yere kazık yemek istemeyen parfümseverlerin mücadelesinde büyük firmalar tekin acar sevilin köteği olmuş gibi baştan sonra yurtdışı alışverişler gümrük vs  mücadeleler olmuş bellamola gönüllere tahtkurmuş uzay sonradan bunu iyice perçinlemiş parfüm satmak isteyenler buradaki kurt parfümcüleri unutmuş belki forumdan sonra bi çok kişi bu işe girmiştir mağaza olarak beymen atak yapmış tredyol hepsi burada vs sitelerle alternatifler çoğalsada sahtekarlıkta artmış son zamanlarda pek konu ve yorum yapılmamış acaba herkes kolayınımı buldu bu uygun parfümün site sessiz kalmış ben yeni olmakla niş ve diğer parfümleri ve decantları nereden temin ettiğinizi merak ettim yazılarımda bir hata varsa affola siteyi kuran ve buna destek veren parfümseverlere teşekkürler....
Yeni Üye