Guerlain-shalimar edt/eau de shalimar

allure

Re: Robert Piquet-Douglas Hannant

Baho
Ben katilabilirim  inşallah :)

Re: Robert Piquet-Douglas Hannant

felix
Robert Piguet modası başladı forumda :))

Re: Robert Piquet-Douglas Hannant

allure
:):) açıkcası sabahtan beri hangisini seçsem diye düşünüyordum. Ta ki sizin paylaşımınızı görene kadar :)

Re: Robert Piquet-Douglas Hannant

allure
Cevap olarak bu gönderi By Baho
Tabiki ekliyorum hemen:)

Re: Robert Piquet-Douglas Hannant

felix
Cevap olarak bu gönderi By allure
allure yazdı
:):) açıkcası sabahtan beri hangisini seçsem diye düşünüyordum. Ta ki sizin paylaşımınızı görene kadar :)
:))
Maksat hediyeleşmek'se her yolu güzel bu işin.
Sizinde elinize sağlık.

Re: Robert Piguet-Douglas Hannant

policeman_27
Cevap olarak bu gönderi By allure
merhabalar katılmak isterim ben de

Re: Robert Piguet-Douglas Hannant

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By allure
allure yazdı
Öncelikle kaside hanıma bu akımın öncüsü olduğu için teşekkür ederim:) bende geçen sene forumdan aldığım bu parfümü hediye etmek istiyorum.
Ben de beni yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim. :))  Süper paylaşım

Re: Robert Piguet-Douglas Hannant

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By allure
Benide yazin o vakit
allure yazdı
Öncelikle kaside hanıma bu akımın öncüsü olduğu için teşekkür ederim:) bende geçen sene forumdan aldığım bu parfümü hediye etmek istiyorum. Şişenin içinde kaç ml var bilmiyorum ama tahminen 30-35 ml. İlk 10 kişi arasında çekiliş yapacağım formata uygun olsun =)

1) baho

Re: Robert Piguet-Douglas Hannant

Re: Robert Piguet-Douglas Hannant

allure
Cevap olarak bu gönderi By allure
rica ederim :)
ekledim hepinizi :)

Re: Robert Piguet-Douglas Hannant

Eser
Ben de bir tanesine gireyim madem. Sizinki olsun :)

Eklerseniz sevinirim.

Re: Robert Piguet-Douglas Hannant

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By allure
Beni de ekleyebilirseniz sevinirim tesekkurler:)
Private Label - Ursa

Re: Robert Piguet-Douglas Hannant

swen
Cevap olarak bu gönderi By allure
Ben de katılmak isterim

Re: Robert Piguet-Douglas Hannant

allure
Cevap olarak bu gönderi By allure
tabiki eklerim zevkle :)

Re: Robert Piguet-Douglas Hannant

nephila
Cevap olarak bu gönderi By allure
benide yazınız lutfen.   cıkarsa sevdiğim bir öğrencimin dogum gunu 3 ocak. bende ona veririm, sayenizde biri çok sevinir))
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]

Re: Robert Piguet-Douglas Hannant

ekunt
Cevap olarak bu gönderi By allure
Beni de eklerseniz sevinirim, ayrıca teşekkür ederim bu hoş davranış için:)

Re: Robert Piguet-Douglas Hannant

Snakker
Cevap olarak bu gönderi By allure
Merhabalar Allure Hanım. Paylaşımınız için teşekkürler. Beni de yazabilirsiniz.

Re: Robert Piguet-Douglas Hannant

allure
Cevap olarak bu gönderi By ekunt
rica ederim öncelikle :) uzun zamandır yapmak istediğim bir şeydi bu hediyeleşmek :) yılbaşı çekilişi yapamadık ne yazık ki bari böyle olsun :)
isteyen herkesi ekledim 10 kişiye ulaştım:)
belki bir kaç kişi daha dahil olmak ister. bugün akşam buraya yazacağım parfümün yeni sahibini:)

Re: Robert Piguet-Douglas Hannant

allure
Cevap olarak bu gönderi By allure
ilk hediyemin çekilişini random.org üzerinden yaptım :) kazanan arkadaşımız swen oldu.
bana adres bilgilerinizi mail atarsanız en kısa zamanda kargoya vericem parfümünüzü güle güle kullanın:) inşallah beğenirsiniz :)
12345