Guerlain Tonka Imperiale

Deniz bey sayesinde yurtdışından alındı.Ml ücreti 7 lira.Talebi olan arkadaşlarım istekte bulunabilirler.

gokhanburak53 5 ml
Forum dışı 5 ml
DMR 10 ml
muratoz73 20 ml
mryankee06 5 ml
Deniz Mzm 10 ml
Özgür 5 ml

Re: Guerlain Tonka Imperiale

enkAz
Parfüme parfüm demem parfüm benim olmadıkça!!

Sayın admin böyle noel üstü ne yapmaya çalışıyorsunuz?
Bilmiyor musunuz ben hastayım böyle yaparak beni kamçılıyorsunuz
Bütün elimde avcumda ne varsa verdim parfüme zaten

Şaka bir yana yılbaşını bekliyorum, liste kabarık.Yoksa normal zamanda olsa buna, vanilya bombalarına direk bodoslama dalardım.Emekleriniz için teşekkürler Emre Bey

Eğer bir insan yerli yersiz çok fazla gülüyorsa, içten içe yalnızlık çekiyordur.
Eğer çok fazla uyuyorsa, büyük ihtimalle üzgündür,hüzünlüdür.
Eğer anormal derecede yemek yiyorsa, sinirlidir,gergindir.
Eğer ufak şeylere bile ağlıyorsa, ya çok yumuşak kalplidir yada masum olmasına rağmen suçlanıyordur.
Eğer bir insan her şeye çok çabuk sinirleniyorsa, sevgiye ihtiyacı vardır...

Re: Guerlain Tonka Imperiale

felix
Behlül yazdı
[...]

Rica ederim:)
Umarım en iyileri en güzelleri sizlerin olur.

Re: Guerlain Tonka Imperiale

gokhanburak53

Re: Guerlain Tonka Imperiale

felix
gokhanburak53 yazdı
5ml alabilirmiyim, amouagelarla beraber :)
Tamamdır Gökhan bey.

Re: Guerlain Tonka Imperiale

mryankee06
Emre bey 5ml de ben alayım, battı balık hesabı :)

Re: Guerlain Tonka Imperiale

felix
mryankee06 yazdı
Emre bey 5ml de ben alayım, battı balık hesabı :)
Ekledim Fatih bey:)

Re: Guerlain Tonka Imperiale

Deniz Mzm
Sevgili üstad hayırlı geceler..10 ml alabılırım satıs devam ediyorsa...

Re: Guerlain Tonka Imperiale

insensıble
emre bey mail gönderdim bakabilirseniz cevabınızı :))

Re: Guerlain Tonka Imperiale

felix
Cevap olarak bu gönderi By Deniz Mzm
Deniz Mzm yazdı
Sevgili üstad hayırlı geceler..10 ml alabılırım satıs devam ediyorsa...
Tabiki ekledim Deniz bey:)

Re: Guerlain Tonka Imperiale

felix
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
insensıble yazdı
emre bey mail gönderdim bakabilirseniz cevabınızı :))
Tabiki cevapladım:)

Re: Guerlain Tonka Imperiale

Özgür
Cevap olarak bu gönderi By felix

Re: Guerlain Tonka Imperiale

felix
Özgür yazdı
5 ml beni ekler misiniz Emre bey?
Tabiki Özgür bey.

Re: Guerlain Tonka Imperiale

Özgür

Re: Guerlain Tonka Imperiale

felix
Özgür yazdı
Teşekkür ederim Emre bey.. Aldığım bir bilgiye göre sizde dior cuir cannage'da  varmış.. doğru mudur?
Doğrudur Özgür bey.Ml ücreti 2 lira onunda.

Re: Guerlain Tonka Imperiale

Özgür

Re: Guerlain Tonka Imperiale

felix
Özgür yazdı
Üstad o halde 10 ml'de ondan ekleyelim diğerlerinin yanına.. hep beraber gönderirsin..
Tamamdır Özgür bey.