Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) çekiliş aşaması :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

pinpin
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Bundan sonra inşallah daha aktif olmaya çalışırım sevgili hanımeli. Sevgiler...

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

policeman_27
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
hanımeli katılabilir miyim ben de?

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

kokarca
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Beni de ekler misiniz lütfen?

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

vito andolini
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Beni de eklerseniz sevinirim. Cok tesekkurler bulent bey:D
Terre D'Hermes

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

misketkedisi
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Beni de listeye ekleyebilirseniz çok sevinirim hanımeli hanım :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

baykalbul
beni de ekleyebilirsiniz, teşekkürler :)
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

melih2316

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

kartaliçe
Bende katılmak istiyorum :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

ibrhm
Beni yazar misiniz lutfen hanimeli hanım.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Queen
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hanımeli hanım beni de listeye yazmanız mümkün mü acaba ?

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

zanshin
Ben de eşim adına katılmak isterim.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

vaveyla17
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
beni de yazarmısınız

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Minty
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

ekunt
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Sevgili Hanımeli beni de ekler misiniz rica etsem, tesekkürler...

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

berzax
Mümkünse ben de katılmak isterim, şimdiden teşekkür ederim.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

mseren
Hanimeli Hanim,
Ben de esim icin katilmak isterim.
Bu baslik icin size ve Bulent Beye tesekkurlerimi sunarim.
12345678 ... 17