Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) çekiliş aşaması :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

goldenblueboy
Merhaba cekilis icin herkese teşekkürler beni de çekilişe yazar mısınız?
İlkbahar/Yaz: 1) Creed Green Irish Tweed 2) Jour D'Hermes 3) Acqua Di Gio Profumo

Sonbahar/Kış: 1) Tobacco Vanille 2) Terre d'Hermes EDT 3) Tuscan Leather 4) Midnight in Paris Van Cleef & Arpels 5) Comme des Garçons2

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
benıde eklersenız sevınırım hocam

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

BaddestMan
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Beni de ekleyebilir misiniz?

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Ömer
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Beni de ekleyebilir misiniz ?
Barışı hiç görmemiş çocukların ve savaşı hiç görmemiş çocukların farklı değerleri vardır.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

hatjo
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Merhaba ben de katılmak istiyorum

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

guardiannnn
hatjo yazdı
Merhaba ben de katılmak istiyorum
merhaba,
katılım koşullarını okuduk mu acaba?
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

volky
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Merhaba,benide eklermisiniz ?

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

hatjo
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn
evet okudum

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

dewnew

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Wadajat
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Ben de  katılmak istiyorum, saygılarımla :)
Everything in its right place..

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

giyotinberq
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Beni de yazarsanız sevinirim :)
brktyr600@gmail.com

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By dewnew

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

dewnew

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

promesta
[...]

pinpin
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Merhaba... Beni de listeye ekler misiniz lütfen?...

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

erdem
Sevgili hanımeli beni de ekleyebilirseniz memnun olurum.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By pinpin