Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) çekiliş aşaması :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

kartaliçe
Tebrik ederim Şerafettin bey güzel günlerde kullanın:)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

murrjm
Güzel günlerde kullanın Şerafettin Bey

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By şerif23

Şerif bey, çekilişten önce anlaştığımız gibi parfümün yarısını paspasın altına koyun ben oradan çaktırmadan alırım.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
Eminth yazdı

Şerif bey, çekilişten önce anlaştığımız gibi parfümün yarısını paspasın altına koyun ben oradan çaktırmadan alırım.
Onu Bülent bey halletti emin hocam.biliyorsunuz Bülent bey de işin içinde

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By MD
MD yazdı
Şerafettin hocam umarım bu parfümü kullandığın her günün diger günlerinden çok daha güzel olur , kıymetini bilecek birine gitti çok sevindim kendi adıma , emeği geçenlere teşekkürler ..

şerif23 yazdı
guardiannnn yazdı
ahahahaha çaki yaaa :)
şerif hocam beni de çok tedirgin ederdi o bebek
çocukluğumdan beri tekrar izlemedim. izlemeye de çekiniyorum doğrusu. gözümün önüne gelince ürperiyorum
çok teşekkür ederim mehmet bey.bu arada burak bey sizin hediye edecek kimse olmaması durumuna taktı haberiniz olsun:)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
sayın kartaliçe ve sevgili murjjm çok teşekkür ediyorum.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

ainos
Tebrikler.Güzel günlerde kullanılsın.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

Minty

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

kupo
Şerif abi hayırlı olsun :)
Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksizce ödenecektir. Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
Aliİmran-185

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
Sayin ainos,Minty ve kupo çok teşekkür ediyorum .
Aysu hanim gerçekten çok istemiştim. Mesajlara yansittim bunu. Hatta profil Resmimi degistirecegimi yazmıştım :)))
O mesajı bulup ekleyeyim:)

[...]

1 ... 14151617