Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) çekiliş aşaması :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

serif
Admin
ভীতু অ্যানড্রইড yazdı
serif yazdı
Şerafettin Bey tebrik ederim.

Bir hediye çekilişinde de art niyet aranıyor ya bunu anlayamıyor. İnternet üzerinden çekiliş yapılmış. Daha ne olacak? Çekilişe katılamayacak kişiler belli ve katılmamış. 96 da 1 olasılık gerçekleşmiş ona da şike var demek pek yakışık almamış.
Bu bir şakaydı
En azından benim ki şakaydı diğer arkadaş  ciddi yazmış
:)
Siz niye üzerinize alındınız?
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

[...]

Hanımeli yazdı
Yok serif bey cevabım size değil ...açıklama yapma gereği duydum sadece :(
Değerli Hanımeli, üzülecek bir durum yok. Burada birbirimizi bilen insanlarız. Neyin ne olduğunu da gayet iyi biliyoruz. Bu işten sizin, benim daha doğrusu çekiliş yapan arkadaşların nasıl bir çıkarı olabilir.
Rahat olun lütfen.

[...]

Taz

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

Taz
Kazanan arkadaşa hayırlı olsun öncelikle. Bu tür çekilişlere nasıl katılıyoruz bir bilen aydınlatırsa sevinirim. :)
Çocukken her akşam yatmadan önce ve aklıma geldiği her an Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

Snakker
Cevap olarak bu gönderi By serif
Bu konuda tek söyleyeceğim: o yorumu yazan kişi 19 Nisan 2015 ile 17 Şubat 2016 tarihleri arasında forumda hiçbir paylaşımda bulunmamış. Forumdan bu kadar uzak kalmış bir üyeden, forumdaki olaylara ve forum üyelerine karşı sağduyulu ve duyarlı yaklaşmasını, yapıcı bir tavır sergilemesini beklemek ve yine onun yorumlarından etkilenmek yanlış olur. Sıkmayın canınızı :-)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
Snakker yazdı
[...]

teşekkürler uluç bey.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Taz
Taz yazdı
Kazanan arkadaşa hayırlı olsun öncelikle. Bu tür çekilişlere nasıl katılıyoruz bir bilen aydınlatırsa sevinirim. :)
Açılan konuları takip edin.
Kuralları sağlıyorsanız katılım yapabilirsiniz.
[...]

Tesekkürler cevap icin. Sanırım kurallar açılan konu içinde paylaşılıyor değil mi?
[...]

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hanımeli yazdı
Çok teşekkür ederim Şerif bey desteğiniz için ...inanın kendimi çok kötü hissediyorum şu an ...
Hanımeli aşkolsun ne münasebet, ben okur okumaz güldüm. Mete Hoca da ne güzel bi' şey söylemiş. :)
Eğlencenize bakın, Şerif dostumda mutlu mutlu günlerde keyfini sürsün.

Tabi önce 50ml' ini bana versin. Yoksa Voodoo bebeğime Guerlain adını koyar büyü yaparım.

Takılın dostlar, keyfinizi hiçbirşey bozmasın.

[...]

Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld

[...]

sevgili lagerfeld ben bu tür bebeklerden korkarım gerçekten. gece evde yalnızken böyle şeyler beni tedirgin ediyor:) zaten küçükken izlediğimiz çaki benim en çok korktuğum filmdi.
diğer konuya gelince de desteğin için çok teşekkür ederim dostum.güzel şeyler paylaştıkça çoğalır. bu konu aklımda:)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

guardiannnn
ahahahaha çaki yaaa :)
şerif hocam beni de çok tedirgin ederdi o bebek
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Şerif hocam aman aman durun. Yoo şaka yaptım. :). En özel anlarınızın imzası olsun, yürekten diliyorum. :) Takılıyorum sadece. ;)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn
guardiannnn yazdı
ahahahaha çaki yaaa :)
şerif hocam beni de çok tedirgin ederdi o bebek
çocukluğumdan beri tekrar izlemedim. izlemeye de çekiniyorum doğrusu. gözümün önüne gelince ürperiyorum

[...]

Şerif hoca tamam,
Hanımeli'nin de yüzü tekrar güldüğüne göre..

Bu başlığı rahat bırakıp çekilebilirim. :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

Umut Kurtoğlu

Şu sempatikliğe bak. İnsanlar neden korkar senden çakim:(

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
MD

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

MD
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Şerafettin hocam umarım bu parfümü kullandığın her günün diger günlerinden çok daha güzel olur , kıymetini bilecek birine gitti çok sevindim kendi adıma , emeği geçenlere teşekkürler ..

şerif23 yazdı
1 ... 1314151617