Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) çekiliş aşaması :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) çekiliş aşaması :)

BaddestMan
Tebrikler Şerif hocam çekilişte katkısı olan herkese teşekkürler :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By mryankee06

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

allure
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Şerafettin Bey güle güle kullanın. Çok sevindim adınıza:)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) çekiliş aşaması :)

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By BaddestMan
BaddestMan yazdı
Tebrikler Şerif hocam çekilişte katkısı olan herkese teşekkürler :)
Teşekkürler hocam.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By allure
allure yazdı
Şerafettin Bey güle güle kullanın. Çok sevindim adınıza:)
ben teşekkür ederim duygu hanım. darısı başınıza:)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

jojobaba
Böylesi tesadüf olamaz... Körler sağırlar birbirini ağırlar  olmuş... Ben inanmadım bu çekilişin samimiyetine... Baskasina gitmesin  diye birbirinize vermissiniz...  Bari söyleyinde katılıp aptal yerine konmayalım...

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
jojobaba yazdı
Böylesi tesadüf olamaz... Körler sağırlar birbirini ağırlar  olmuş... Ben inanmadım bu çekilişin samimiyetine... Baskasina gitmesin  diye birbirinize vermissiniz...  Bari söyleyinde katılıp aptal yerine konmayalım...
istediğinizi düşünmekte serbestsiniz. katılıp katılmamak sizin takdiriniz.böyle bir itham da tek mesaj yazıp da kendimi savunmayacağım.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

jojobaba
Böyle olacaksa savunmanızıda istemeyiz , hediyenizide...

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

Medea LoveGergedan
Tebrikler Şerafettin Bey, güzel günlerde kullanın. Bülent Bey'e ve Hatice Hanım'a da emekleri için teşekkürler. Jojobaba'ya da renk kattığı için ayrıca teşekkürler :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
Medea LoveGergedan yazdı
Tebrikler Şerafettin Bey, güzel günlerde kullanın. Bülent Bey'e ve Hatice Hanım'a da emekleri için teşekkürler. Jojobaba'ya da renk kattığı için ayrıca teşekkürler :)
:))) çok teşekkür ederim mete bey.bizim çekilişe de bekliyoruz

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

Medea LoveGergedan
Şimdi o başlığı okuyordum

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

BatuhanKLC

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

єяяσя.
İtiraz ediyorum.
Random.org a güvenmiyorum.
Çekiliş yenilensin.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
ভীতু অ্যানড্রইড yazdı
İtiraz ediyorum.
Random.org a güvenmiyorum.
Çekiliş yenilensin.

:) artık çok geç sevgili paranoid:))
sen bizim çekilişe gel

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
BatuhanKLC yazdı
Umut Kurtoğlu yazdı
Yok artık şaka bir yana en çok isteyene gitti gerçekten. .Güzel günlerde..
Hocam ya biz? Ya biz ?  Sabahlara kadar uyumadım :) 16 numara benim 19 a çıkmış.Neyse hayırlı Uğurlu olsun diyelim çıkan arkadaşa güzel günlerde kullansın değerini bilsin inşAllah...
:))))  beni beni bihterini :) teşekkürler batuhan bey

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

serif
Admin
Şerafettin Bey tebrik ederim.

Bir hediye çekilişinde de art niyet aranıyor ya bunu anlayamıyor. İnternet üzerinden çekiliş yapılmış. Daha ne olacak? Çekilişe katılamayacak kişiler belli ve katılmamış. 96 da 1 olasılık gerçekleşmiş ona da şike var demek pek yakışık almamış.

Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
serif yazdı
[...]

çok teşekkür ediyorum şerif bey. ben hiç umursamıyorum inanın. beni bu forumda yıllardır tanıyanların da böyle düşündüğünden eminim

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

BatuhanKLC
Cevap olarak bu gönderi By şerif23

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By serif
serif yazdı
[...]

Bu bir şakaydı
En azından benim ki şakaydı diğer arkadaş  ciddi yazmış