Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) çekiliş aşaması :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
lespaul59 yazdı
Bu kadar olur ya gözünüz aydın hocam ama bu sefer de ben sorayım napacaksınız ki parfümü matematik varken hem dikkat dağıtır

böyle nadide bir eserin dikkatimi dağıtacağı aşikar. hem ev arkadaşım bazen parfümlerimle tehdit ediyor beni. bundan sonra daha dikkatli olmam gerekiyor:)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By şerif23

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
çok sağolun hanımeli.akılsız başımı görüyor musunuz.bir de neredeyse taş koyuyordum sizin çekilişin önüne.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

ibrhm
Şerif bey tebrikler, guzel günlerde sağlıkla kullanın.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
şerafettin hocam çok sevindim :) güzel günlerde kullanın hayırlı uğurlu olsun.
hatice hanıma ve bilmem kaçıncı kez bülent abiye de emekleri için teşekkürler :)
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
Gokhan bey ve İbrahim bey ,çok teşekkür ederim.  Gökhan bey bu sevinci yaşadı darısı ibrahim bey e diyelim.

[...]

Hanımeli yazdı
Ve darısı benim de başıma :)
Onu nasıl esgecmisim öyle.  Tabi ki:)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

Wadajat
Tebrikler hayırlı olsun  :)
Everything in its right place..

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

RİYAFES
Şerafettin hocam çok Tebrikler. Ama bize de bize de şans gülsün artık

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

matrai
Şerif hocam bana çıksa inanki bu kadar sevinmezdim. Çoook ama çok sevindim iyi günlerde kullan

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

Baho
Bana çıksaydı da  bu kadar sevinir mıydın Abey :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Serif bey tebrikler guzel gunlerde kullanin.
Private Label - Ursa

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

EgemeN
Cevap olarak bu gönderi By Baho
B.G yazdı
Kazanan arkadaşı tebrik ederim.

 Doğum günümde bu sefer şans güler  bi ihtimal diye ummustum ama nerde ;

Vermeyince Mabud ,
Neylesin Hanımeli ,
Neylrsin Bülent Bey ,
Neylesin Umud :)
😄😄😄😄 koptum ya bu kadar güzel bir isyan olamazdı. Tebrikler Şerif bey
1-L'air Du Desert Moracain, 2-Amouage İnterlude, 3-Creed Bois Du Portugal, 4-Bond NY AMBER, 5-Creed Green Irısh Tweed, 6-Kilian İncense Oud, 7- Amouage Jubilation, 8-Jovoy Private Label-Ambre Russe, 9-Kilian Straight to Heaven-A Taste Of Heaven,10-Tom Ford Tobacco Vanille-Kilian Back To Black.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

Baho
Valla çok bahtsizim artık katilmayacagim hiçbir çekilişe :)
Geçen sevdiğim bir abim bir  hediye parfum gönderdi sağolsun,  o bile kargoda kirilmis,  güzelim şişe paramparça olmuş .

Baho der ki ;
Artık katilmayacagim hiçbir  çekilişe
Al decanti otur senin neyine şişe :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
çok teşekkür ederim arkadaşlar iyi niyetleriniz ve güzel düşünceleriniz için. minnettarım.
altuğ bey çok incesiniz gerçekten

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
şerif23 yazdı
İ-NA-NA-MI-YO-RUMMMMMMMMMMMM.
BEN ŞOK.BEN MANŞET
YİHUUUUUUU:)
ŞU FORUMDA BUGÜN BENDEN MUTLUSU OLAMAZ.
çok ümitli başladım bu çekilişlere.gerçekten çıkacağına inanıyordum. sonra yavaş yavaş çekilişler yapılıp kaybetmeye başlayınca ümidim yavaş yavaş azalırken birde ne göreyim.
çooook mutluyum çok.
Öncelikle Bülent bey e çok teşekkür ediyorum. geniş gönlünden ,samimi muhabbetinden gelen bu hediye en değerli parfümüm olarak yerini koruyacak.
ve sevgili hanımeli,size de çok çok teşekkür ediyorum emeğiniz için. şansım sizde güldü.
ve tebriklerini sunan bütün arkadaşlarıma gönülden teşekkür ederim.
son olarak diğer arkadaşlarım size sesleniyorum;çıkmaz demeyin çıkar:)
Güzel günlerde kullanın Şerafettin bey, hakkını verecek forumdaki en iyi burunlardan birine çıkmış parfüm :) Ben de sizin kadar ümitliyim bana çıkacağına ama benim ümit biraz bilimsel. Bülent bey bu hızla hediye vermeye devam ederse yakında forumdaki herkes bir parfüm kazanacak nasılsa, eh biri de bana düşer:) Bülent beye de teşekkürler tekrar.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

mryankee06
Hanımeli hanıma emekleri için teşekkür etmeyi unutmuşum pardon

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) son 6 kişi bekleniyor :)

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By mryankee06
mryankee06 yazdı
[...]
 tümevarım çıkarımınızı çok beğendim fatih bey:)
güzel sözleriniz için de çok teşekkür ediyorum .utandırdınız beni
1 ... 11121314151617