Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) çekiliş aşaması :)

Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :) çekiliş aşaması :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Umut Kurtoğlu
Süper oluyor türlü türlü kıymetli insanların hediye başlıkları.Buna vesilen olan Bülent Bey'e artık kelimeler yetmiyor. Saygıdeğer Hanımeli Hanım ellerine sağlık şimdiden. Baştan girerim bu başlığa.Hanımın şansı diyim.Benim şansımla olmuyor:(

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Bence yarın ve ondan sonraki günlerde de üye olanlar da katılmasın;)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli

Bugün beni uyku tutmayacak sabaha kadar.
Bişey deil erkenden işe kalkmam gerekli daha duş almadım bilgisayarın başından kalkamıyorum

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By Eminth

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
hepsi bana çıksa
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Snakker
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hanımeli Hanım ben de katılmak isterim. Size ve Bülent Bey'e çok teşekkürler.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

єяяσя.
Kopyala yapıştır yapın

ভীতু অ্যানড্রইড

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Paranoid android

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

BÜLENT UZEL
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Sizden özel bir isteğim olacak Hatice hanım,
Eski adminimiz sevgili Murat'ı bu çekilişe yazarmısınız.Geçen seferki tatlı sitemini unutmadım:)))

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

EgemeN
Hatice hanım rica etsem beni de yazarmisiniz
1-L'air Du Desert Moracain, 2-Amouage İnterlude, 3-Creed Bois Du Portugal, 4-Bond NY AMBER, 5-Creed Green Irısh Tweed, 6-Kilian İncense Oud, 7- Amouage Jubilation, 8-Jovoy Private Label-Ambre Russe, 9-Kilian Straight to Heaven-A Taste Of Heaven,10-Tom Ford Tobacco Vanille-Kilian Back To Black.

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Baho
Bence çekilişleri 29 Şubatta yapın .Kazanan desin ki bu şans dört yılda bir ancak gelir .😃

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By Baho

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By LesPaul59

Re: Guerlain Rose Nacree du Desert / UzayExclusive hediyelere devam :)

Baho
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Doğum Günüm de 28 Şubat katılayım belki kısmet olur .:)