Guerlain İNSOLENCE Parfüm

elle61
Epeydir güllü parfüm takıntım vardı, şükür ki istediğim parfümü buldum.(bkz. burberry body intense) Ondan önce de yoğun çiçeksi parfüm takıntım olmuştu. Aradığım parfümde öne çıkmasını istediğim özel bir çiçek yoktu, sadece yoğun çiçeksi ve çok kalıcı bir koku arıyordum. Sephoraya gidip ne aradığımı anlatınca bana direkt iki parfümü göstermiştiler: İdylle ve İnsolence. İdylle zaten bildiğim ve Sublime olanını kullandığım bir parfümdü. İnsolenceyi denedim. Önce meyveli bir koku geldi burnuma, çok da güçlüydü. Ve ilk açılışını çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Sabretmem gerekiyordu, bu arada maskara denemeye başladım. Maskara denerken, kolumdan burnuma nefis bir koku gelmeye başladı. Koku çiçeksi bir hale bürünmeye başlamıştı. Tenimde acayip güzel bir menekşe kokusu hissetmeye başladım. Menekşeye gül de eşlik ediyor ama gülün sesi menekşeden çok daha kısık çıkıyordu. Biraz daha bekleyip baz notalarını hissetmeyi istedim, avmnin en üst katında yemek yiyeceğimi, kokuyu beğenirsem almaya geleceğimi belirttim. Çıkmadan diğer koluma da Shiseido Zen edp sıktım. Yemeğe gittim. İnsolence yeniden yön değiştirmiş, bu sefer iris çiçeğinin etkisiyle pudramsı bir hale gelmişti. Zeni sıktığım kolumu kokladığımda ise kokunun tazeliğine, enerjikliğine aşık olmuştum. Coco Mademoiselle'ye benziyor ama ondan daha hafif, daha çiçeksi kokuyordu. Sonuç olarak hem İnsolenceyi hem de Zeni çok çok beğendim. Ama param sadece birini almaya yettiğinden bir seçim yapmalıydım. İnsolence tam anlamıyla kışlık bir kokuyken Zen'in her mevsim kullanmaya açık olması ve zaten Black Orchid, Dior Addict, Alien Essence Absolue  gibi kışlıklarımın var olması sebebiyle Zen aldım ben. Saatler sonra eve döndüğümde İnsolence sıktığım bileğimde hala müthiş kokusunu sürdürmekteydi.  Koku bu defa odunsu-miskli bir hal almıştı ve yine çok güçlüydü. Kışlık parfümünüz yoksa, çiçeksi-meyveli parfümleri seviyorsanız ve migreniniz de yoksa, buram buram kokacak, aşırı dişi bir parfüm arıyorsanız İnsolence'ye bir bakın derim. Gerçekten çok kaliteli, çok kalıcı ve bence oldukça sıra dışı bir parfüm. Bu arada bu parfümün Seda Sayan'ın vazgeçemediği parfüm olduğunu da belirtmeliyim. Programları son derece kalitesiz olsa da Seda Apla  kokuda gerçekten kaliteyi yakalamışa benziyor.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

elle61
Bu parfümden almayı da gerçekten çok istiyorum. Elimdeki kışlıklar azalınca 1 tane 50ml.  edp edinmeyi düşünüyorum. 100ml. gerek yok çünkü bu parfüm  2 fısla 24 saat varlığını hissettirecek bir parfüm.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

murrjm
EDP olanından bahsediyorsunuz  sanırım.Bende de mevcut.Cidden müthiş bir performansı var kokunun.Hatta şöyle söyleyim evden çıkarken sıkıp şişesini yanıma almaya gerek duymadığım tek kokudur  kendisi. Her ne kadar bilgisiz Tekin Acar çalışanları bu kokuyu birbirlerini cezalandırmak için  sıkıyor olsalarda  benim vazgeçilmezlerimden kendisi

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

elle61
Evet edpsinden bahsediyorum. Müthiş bir koku. Tekin Acar çalışanları bu parfümle dalga geçeceklerine mağazalarında satışta olan AGENT PROVOCATEUR parfümlerin yerini öğrensinler önce. İşte bu denli işleriyle ilgili!!!! elemanlar onlar.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

murrjm
Fırtına gibi esti bütün gün üzerimde. Bitince tekrar almaya cesaretim artıyor git gide

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Birbirlerini ödüllendirmek içinde Invictus sıkıyolardır muhtemelen bay ve bayan çok bilmişler. 😃 Hayatımda en şikayetçi olduğum çalışanlar Tekin Acar'da zaten. Parfümün P'sinden anlamayan adamları dolduruyolar mağazalara.

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

kartaliçe
Edp olanı denemek istiyordum ama testerı yoktu edt olanı denedim ve bayıldım kokusuna edp ile arasında ne fark var

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

elle61
kartaliçe yazdı
Edp olanı denemek istiyordum ama testerı yoktu edt olanı denedim ve bayıldım kokusuna edp ile arasında ne fark var
Tatlım, edp olanı acayip bir şey. Müthiş bir pudra-menekşe kokusu. Aşırı güzel kokuyor. Aldım mı peki, hayır. Pudralı çok fazla kokum var. Edt olanı da müthiş kalıcı ama edp daha keskin ve bence daha kaliteli kokuyor.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

kartaliçe
Sağol canım yorumun için denemem lazım o zaman edp olanıda

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

elle61
kartaliçe yazdı
Sağol canım yorumun için denemem lazım o zaman edp olanıda
Bir şey değil canım.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

murrjm
Aşkım depreşti . Akşam eve gidince şişesine sarilacam

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

kartaliçe
Bugün yine denemek istedim yine yoktu edp testerı

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

Minty

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

murrjm
EDT'nin performansı nasıldı ?

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

Minty

Re: Guerlain İNSOLENCE Parfüm

kartaliçe
Şu edpyi okadar merak ediyorumki deneyemezsem hem edp hem edt alacam bu gidişle
12