Guerlain - L'instant Extreme

metipek
Bu konu güncellendi de .
guerlain l instant extreme bu parfüm oldukça övgüler alıyor ben izmirde bulamadım bu konuda yardımcı olacak arkadaşların yardımlarını bekliyorum

Re: guerlain l instant extreme

Eminth
Admin
Türkiye de satılmıyor, ya havaalanından ya da yurtdışından alacaksınız:)

Re: guerlain l instant extreme

metipek
forumdan tedarik edemezmiyiz

Re: guerlain l instant extreme

Eminth
Admin
Decant yapan varsa olabilir.
Ozy

Re: guerlain l instant extreme

Ozy
Bende 75 ml var içinde 50 ml kaldı istersen 200 tl ye satarım eft yaparak forumda refaranslarım var güven
Konusunda orasıda ayrı konu ama inan inşallah almak istemezsin istemeyerek satıyorum
Yakında askerim 1 aya ondan satasımda var bi yandan bugün 10 ml ny amber sattım arkadaşa
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: guerlain l instant extreme

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Free shop dan 170 tl ye aldim 75 ml tek boyunu. Vallahi cayir cayir kakao aski psikolojik mi bilmem ama sogukta siktigimda beni isitiyor bu parfum . Free shopdan edinme sansi olmayanlar forum icindeki arkadaslardan edinsinler . Sitelerdeki garip kullaniclarin tester adi altinda satilan urunlere guvenmeyin bence
Ozy

Re: guerlain l instant extreme

Ozy
Koku tam zalım koku püfür püfür
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: guerlain l instant extreme

blerox
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By Ozy

Re: guerlain l instant extreme

dr_olfactorius
bu koku güzel bir koku ama zalımlığı biraz tartışılır bence, çünkü tenimde pek kalıcılığı iyi olmamıştı ve ortalama bir fiyata elden çıkarmıştım
Ozy

Re: guerlain l instant extreme

Ozy
Uçuk fiyat çünki satmak istemediğim parfüm asıl sen güzellik yap bana askere gitceğim için :)
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: guerlain l instant extreme

-.égalité
Cevap olarak bu gönderi By dr_olfactorius
dr_olfactorius yazdı
bu koku güzel bir koku ama zalımlığı biraz tartışılır bence, çünkü tenimde pek kalıcılığı iyi olmamıştı ve ortalama bir fiyata elden çıkarmıştım
üstad bu koku için var olan bir kutu değişimi var, kutu tasarımı değişmiş bu parfümün.

Eski kutu:

Yeni kutu:

Genelde kutu değişimi olduğunda formülasyon da bundan nasibini almakta: (dior homme, 212 man kutularındaki değişim gibi) Yani bir re-formülasyon olabilir ama sadece törpüleme şeklinde olmuştur fikrimce, aynı Amen deki tar notasını katranı yani törpüledikleri gibi
Eski nick: Liberté
ceo

Re: guerlain l instant extreme

ceo
Cevap olarak bu gönderi By blerox
Bende de var fazla Lidge(yani bir haftaya olacak).
Satabilirim ya da satmayabilirim günlük kullanıyorum zaten ondan sipariş vermiştim arkadaşa.
Ama 75 ml için free shop fiyatı falan diyecekseniz malesef.
Tavsiyem yurtdışına gidecek-gelecek birini bulup(yakınınız-arkadaşınız) aldırmanız.

Re: guerlain l instant extreme

blerox

Re: guerlain l instant extreme

Tekkenzaibatsu
Bazen öyle cümleler kuruluyor ki bu forumda hayretler içerisinde kalıyorum. Güzel kardeşim burası parfüm forumu burda ki insanların en önemli amacı yeni kokuların denenmesi, birlik ve beraberlik olması gerektiğini düşünüyorum. Tutupta adama benden duty free fiyatını bekleme diyosun? Hayırdır sen karaborsacı mısın? Bence adminin hatası var bu durumlarda böyle paragöz adamları gördün mü burada barındırmayacaksın. Bir diğeri 75 ml'i duty freede 170 tl olan parfümün 50 ml sine 200 tl istiyor. Karaborsa yapacaksanız başka mecralar bulun bence burda ki parfümlere merak salan arkadaşlara da kötü örnek oluyosunuz. İnsanları forumdan soğutuyosunuz.

Re: guerlain l instant extreme

metipek
Cevap olarak bu gönderi By Ozy
ilgine teşekkür ederim alıp almama konusunda karar veremedim kör alışlardan çok çektim buda hüsran olsun istemiyorum en iyisi decant bulup ona köre yön çizmek     saygılar

Re: guerlain l instant extreme

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Tekkenzaibatsu
Tekkenzaibatsu yazdı
[...]
Yahu arkadaşlar Ege ege, elindeki parfümü o fiyata satabileceğini söylemiş. Yani tutup da satış başlığı mı açmış? Sadece düşüncesini söylemiş. Aklındaki rakamı söyledi diye üzerine mi hücum edeceğiz.

Zaten yüksek fiyatlara müdahale ediyorum. Çoğu satıcının hoşuna gitmese de müdahale etmeye devam edeceğim. Bu durumdan hoşlanmayan varsa, forumdaki başlığını kapatıp, başka yerlerde parfümlerini satabilir.

Ege ege yada başkası yüksek fiyattan satış açarsa ona da müdahale edeceğim. Ortada daha açılmış satış başlığı yok. Bu kadar da alıngan olmayın arkadaşlar her söylenene.
Ozy

Re: guerlain l instant extreme

Ozy
Raşit bey son noktayı koydu sen bu kokuyu ısrarla aradığın için ve bende istemeden satmak istediğim için
Bunun ortasını buldum 50 ml 200 dedim :)
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...
Ozy

Re: guerlain l instant extreme

Ozy
Hatta ben en sağlıklı bişey yapcam satış yapcağım parfümler başlık açmadan önce
Raşit beye danışcam şu parfüm şukadar ml nekadara açmalıyım oda bana fikrini söyler
Bende öyle başlık açarım ilk düşünende bu yeni sistemi benimdir inşallah
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: guerlain l instant extreme

Tekkenzaibatsu
Kimsenin üzerine hücum edildiği yok, özellikle duty free fiyatını bekleme dedikten sonra insanın canı sıkılıyor. En azından şu yazılanları gördükten sonra insanları bizden önce senin uyarman gerekiyor illa satış başlığı mı açılacak ?

Re: guerlain l instant extreme

laedri
[...]

+1
12