Guerlain L'instant EXTREME

Shams
Arkadaşlar 10-15 ml sprey şişelerde olabilir. Bu parfümden satmak isteyen varsa talibim arıyorum. minimum 10, maks 50 ml bakıyorum. Elinde olan varsa mail atabilir.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Guerlain L'instant EXTREME

Coşkun Arslan
Burak ben de 2 şişe var ama dekant bile veremeyecek kadar seviyorum bu parfümü çünkü kolay bulunmuyor meret. Şu arkadaş güvenilir biridir. Onunla irtibat kur şişesiyle bile verebilir sana ..
http://forum.donanimhaber.com/m_64552697/f_//tm.htm#64552697
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

Re: Guerlain L'instant EXTREME

Shams
tamam bakarım.

Sen vazgeçemem diyorsan elbette diyecek söz yok saygı duyarım :)
[...]

zett
Shams yazdı
tamam bakarım.

Sen vazgeçemem diyorsan elbette diyecek söz yok saygı duyarım :)
Burak ,çok büyütme gözünde ,tamam güzel hoş koku da bir alex te değil,Şimdi zor bulunana bire bin katılıyor,Hani senin bana anlattığın Envy nin durumu gibi,kör ölür badem gözlü olur misali,bence çokta harıl harıl peşine düşülecek bir durumuda yok hafız..

Re: Guerlain L'instant EXTREME

Shams
zett yazdı
[...]

Hmm. Tamam Soner çok iyi anladım. Bir ara deneyeceğim. Yaz sonu gibi yurt dışından getirtirim en kötü ihtimalle. Çok acelesi yok zaten bekleriz :)
[...]

Lagerfeld
Coşkun Bey'in paylaşımcı ruhu gözlerimi yaşarttı. :) 2 şişe nerde, 5ml, 10ml decant nerde. Saygı duyuyoruz tabi efenim. Shams kuzenim Amerikadan dönüyor ve sipariş verdim, getirirse ne kadar decant istersen ulaştırmaya çalışırım.

Bu arada Bellamola sitesi de ilgileneceğini belirtmişti ondan da haber bekliyoruz. hani mucizeler falan güzel olur :)

Re: Guerlain L'instant EXTREME

Shams
Lagerfeld geldiğinde iletişime geçersen ben alırım dekant. Çok teşekkür ederim.

Coşkun Bey' in imza parfümü. Kendisini anlıyorum. Sağlam bir EXTREME kullanıcısıdır.
[...]

tarkan
dostum bende var yeni aldım bana uygun olan bir parfümünle 10 15 ml takas yaparız :)

Re: Guerlain L'instant EXTREME

zett
tarkan yazdı
dostum bende var yeni aldım bana uygun olan bir parfümünle 10 15 ml takas yaparız :)
Bravo Tarkan,ha şöyle alalım verelim,koku piyasasına can verelimBurak kabul et sende bakıyiimm

Re: Guerlain L'instant EXTREME

turnthepage
Cevap olarak bu gönderi By tarkan
ben de talibim extreme dekantlara

Re: Guerlain L'instant EXTREME

Shams
Cevap olarak bu gönderi By tarkan
hemen mail attım =)
[...]

Damandıra
Fazla abartılacak bir parfüm değil, sadece TR de satılmadığı için abartılıyor..
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Guerlain L'instant EXTREME

different pulses
sahibinden com adresinde satılık bir tane var fiyat 280 tl..

Re: Guerlain L'instant EXTREME

boncuk
Bende sipariş verdim ay sonu gelecek fransadan almanya üzeri sanırım 120 ml yada 100 ml almanyada 50 ml varmış testerler olursa yollarım arkadaşlar Jicky de var tabi siparişte :)

Re: Guerlain L'instant EXTREME

erkanaydin
boncuk yazdı
Bende sipariş verdim ay sonu gelecek fransadan almanya üzeri sanırım 120 ml yada 100 ml almanyada 50 ml varmış testerler olursa yollarım arkadaşlar Jicky de var tabi siparişte :)
75ml lik var bildiğim kadarı ile. 120 yada 100ml olan başka olmasın hocam

Re: Guerlain L'instant EXTREME

znldmr

Re: Guerlain L'instant EXTREME

boncuk
Sanırım anlarımda hata oluştu evet  L’Instant de Guerlain Pour Homme 75 ML Guerlain Jicky için büyük boy siparişi yaptım, dedi kuzen o kısmı hızlıdan yazarken eksik cümle kullanmışım. Düzeltme için teşekkür ederim. Whatsapp tan sordum kuzene orada şimdi iftar yeni olduğu için 30 dakika 1 saat sonra dönerse jicky oranını öğrenmiş olurum.

Re: Guerlain L'instant EXTREME

Shams
Bu arada ben bu başlığı açmışım ancak parfümü buldum denedim. Geçerli değil artık bu başlık =)

Güzel bir kakao parfümü olsa da fazla acı geldi bana. Silhat mı desem.. ne desem bilmiyorum ama bir şeyler rahatsız ediyor parfümde beni. Fazla ağır olabilir. Belki kışın deneyince daha çok severim.

Netice olarak bu fiyatlara alınabilecek en iyi parfümlerden bence de. Kabul ancak bu kadar aranıyor olmasının sebebi TR de bulunmaması kesinlikle. Bulunuyor olsaydı maksimum Jaipur falan kadar sözü edilen bir ürün olurdu.
[...]

Kesinlikle katılıyorum

Re: Guerlain L'instant EXTREME

boncuk
Cevap olarak bu gönderi By znldmr
Slm arkadaşım kuzen 75 ml Linstand de pour homme kalmamış yada üretim şu an yok dedi eau de toilet 125 ml jicky ise 93 ml toilet dedi jicky 50 ml parfüme çevirdim ama pour homme yok dedi 125 ml dediğim toilet miş siparişi verdik nasılmış bakalım.
123