Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

Emre Mert CANSIZ
Bu konu güncellendi de .
İyi akşamlar

Öncelikle böyle kaliteli bir platformda bana da yer verdiğiniz için teşekkürler.

Başlıkta yazdığım parfümden almak istiyorum. Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT
Kullanan arkadaşlardan yorum alabilir miyim?

Yaz / Kış kullanılabilir mi?
Kokusu ağır ve rahatsız edici mi?
Kalıcılığı ve farkedilebilirliği nasıl?
Tavsiye eder misiniz?

Teşekkür ederim.
Saygılarımla

Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT Parfümü Sizce Nasıl?
Oyunuzu değiştiremezsiniz.

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

Umut Kurtoğlu
İlk ben cevap vereyim çopu arkadaş adına.. Extreme versiyonunu tavsiye ederim.. N11 uzay parfümerideb alabilirsiniz.. Extreme versiyonu hala benim en sevdiğim kokudur onca kokular senememe rağmen..

[...]

Öncelikle hızlı yanıtınız için teşekkür ederim. Önerilerinizi dikkate alacağım.
Raşit bey'de parfümmerakı bloğunda extreme versiyonuna değinmiş.

Extreme'nin farkı nedir guerlain l'instant'dan?
Ve bahsettiğiniz koku yazında kullanılabilir mi? Yaşım 25. @Umut Kurtoğlu?

Sadece 75 ml olarak mı üretiliyor?

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

Umut Kurtoğlu
Benim de yaşım 27 hocam.. Yazın serinlerde kesinlikle kullanırım ben hocam ama sıcaklarda bunaltır..Serinlerde kendini daha bir gösteriyor koku bence.. Başlarda bir keskin anason kokusu geliyor bana ondan sonra kakao eline alınca kokuyu inanılmaz mir kokuya dönüşüyor.. Başta alışamadığım o keskin açılışa bile aşığım resmen..Edt versiyonununda citrus daha bir ön plandaydı diye hatırlıyorum..Yani kokusunda ve kalıcılıkta kesinlikle farklar var ama edpnin bu iki alanda da çok daha önde olduğunu söyleyebilirim. Dhidan kat kat daha çok seviyorum kesinlikle niş kalitesinde..

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

Emre Mert CANSIZ
Umut Kurtoğlu yazdı
[...]
Anladım Umut Bey,

Çok ağır olmadığı çıkarımında bulundum yorumunuzdan yani yazın da çok aşırı sıkmadan kullanılabilir demek ki değil mi? Kakao kokusu kullanıcıya avangard özellik kazandırır. Yani güvenle önde giden, estetik, elit :)

Fiyat olarak pahalı ama çok merak ettiğim bir koku.

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

MauMau
Kalıcılık ve farkedililirlik sorun olmayacaksa EDT formunu daha rafine buluyorum. Ben EDT olanın şişesini almıştım, EDP olana oranla daha yumuşak ve yaz gecelerine daha fazla hitap eden bir parfüm.
EDP olanı almak isterseniz strawberry.com üzerinden almanızı öneririm(ortalama 10-15 gün kargo bekleme süresini göze alabilirseniz.), onun haricinde sadece uzay parfümeri'de satılıyor.(n11 mağazası mevcut)

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

drekoo

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

Burakkk
2014 şişesi var bende Extreme'in. Adı Extreme kendisi bir EDT gücünde. 5 saat falan kalıcılığı var, farkedilirlik zaten rezalet hiç değinmiycem bile.

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

Emre Mert CANSIZ
Bugün Uzay'dan Guerlain L'Instant de Guerlain Extreme siparişi verdim. Umarım pişman olmam..
Tavsiye eden etmeyen herkese çok teşekkür ederim.
İyiki varsınız.

Burakkk yazdı
[...]

Bilmem benim hala başlıca en sevdiğim koku..Bence iyi yapmışsınız..

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

eMRe
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
Burakkk yazdı
2014 şişesi var bende Extreme'in. Adı Extreme kendisi bir EDT gücünde. 5 saat falan kalıcılığı var, farkedilirlik zaten rezalet hiç değinmiycem bile.
Kesinlikle Burak Bey'e katılıyorum.Keşke 2014 almasaydım dedirtti.Öylece bir kenarda duruyor aylardır.DHI gibi imza kokum dururken bunu kullanasım gelmiyor ne yazık ki..
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

promesta
Cevap olarak bu gönderi By Emre Mert CANSIZ

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

Emre Mert CANSIZ
promesta yazdı
Hayırlı olsun pişman olmayacağınız bir parfüm aldınız. Kör alışa uygun çok güzel,bir kokudur. Extreme versiyonu ilk 5 parfümüm arasındadır. Yalnız bir daha almaya karar verirseniz free shop larda çok uygun fiyatlara bulabilirsiniz. Yanlış hatırlamıyorsam 50 60 euro gibi birşeydi atü de

Arkadaşlar Uzay Parfümeri'den sizlerin tavsiyeleriyle vermiş olduğum siparişim bugün elime ulaştı. Eve gelir gelmez paketi açmadan önce tüm kontrolleri yaptım. Ürün sağlam ve orjinal bir şekilde ulaştı elime.
Hemen sıktım bileğime, ilk sıkımda hani parfümlerin burun yakan, acı, sert bir kokusu olur ya. İşte o yok. Çok doğal insanı rahatsız etmeyen bir kokusu var. Kalıcılığı yarın sabah evden çıkarken sıkıp test edeceğim. Ancak ilk sıkım ve 15 dakikalık bekleme süresince ben hayranlığımı dile getirmek istiyorum. Şuanda bunları yazarken bile yüzüm gülüyor, çünkü insanın kendine güvenini arttıran, mutluluk verici bir koku.

Öncelikle parfümler hakkında bilgilenmemi sağlayan, uzun araştırmaları sonucu bizlere kokuların özelliklerini aktarmaya çalışan Sayın Raşit Aydın Bey'e..
Bu forumdaki siz değerli katılımcılara,
Ve tüm Uzay Kozmetik çalışanlarına teşekkür ederim.

Benimle ilk anda özdeşleşen bu kokuya kavuşturdukları için :) Sonsuz Aşk'lara...

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

Umut Kurtoğlu
Güzel günlerde..

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

Emre Mert CANSIZ
Umut Kurtoğlu yazdı
Güzel günlerde..
Sağolun Umut Bey.

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

matrai
Hocam LİDGE ilk adımlardan biridir üst segmente ve kaliteli kokulara daha sonra hep daha iyisini bulmak istersiniz ve bu böyle uzayıp gider Ama LİDGE her daim fiyat performans parfümüdür burun bükeni yok gibidir herkes sever ve severek kullanır

İyi günlerde kullanın

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Emre Mert CANSIZ
Emre Bey yazdıklarınızı okuyunca benimde lidge ilk elime geçtiğinde yaşadıklarım aklıma geldi.
İtina ile kutuyu açmam. Yeni şişe gelecek diye beklerken eski şişenin gelmesine verdiğim tepki. İlk fıslamadan sonra hissettiklerim. Özellikle eşimin beğenmesi.
Güzel bir tercih, sağlıcakla kullanmanızı dilerim.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

promesta
Cevap olarak bu gönderi By Emre Mert CANSIZ

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

Emre Mert CANSIZ
İlk gün ki deneyimlerim;

Sabah iki fıs boynuma sıktım ve çıktım. Gün boyu koku hep burnumu yokladı, hala her nefes aldığımda kokuyu hissedebiliyorum.

Bence bu koku "naif, sempatik, kibar ve duygusal" erkeklerin kokusu.

"Elinde tespih çevirenler için ( yanlış anlamayın ağır abi tabiri anlamında :) ), takım elbiseyle gününü geçirenler için ya da gece gezmelerine çıkarkene sıkılmak için biraz yumuşak kalıyor. Kalıcılık olarak değil koku tonlaması olarak :)

Re: Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme EDT

Optuna
Guzel gunlerde kullanın guzel bir secim ben de sise olarak almayi dusunuyorum yakın zamanda. Fakat eski versiyonunu deneyenlerdenim ben de, arada bariz olmasa da bir yogunluk farki var. Yeni olan sanki biraz daha keskin ama cok az.. Eski formul ya da her neyse daha basarili oldugunu dusunuyorum.
Private Label - Ursa
12