Guerlain L'Homme Ideal

Merhabalar değerli arkadaşlar.

Bu parfümün bende merak uyandırdığını konusundada belirtmiştim.Özellikle almak istediğim parfümler arasında.
Sevil ve Hızlıal.com'da fiyatları aynı sayılır.Yani ml ücreti 3 liradan split yapabilirim.
Daha uyguna alabileceğimiz bir yer varsa belirtirseniz oradanda alabiliriz.

Parfümü 255 liraya bulduk.Şu an için ml ücreti 2,5 lira diyebiliriz.

laedri 10 ml
Erkan Sensoy 10 ml
crippax 10 ml
dersaadet 10 ml
arthshock 15 ml
*HOCA* 10 ml

Re: Guerlain L'Homme Ideal

different pulses
paristen gelen sample var bende.koku harika.alinacaklar listesinde ....

Re: Guerlain L'Homme Ideal

murrjm
Kokuyu bende sevilden alicam . Sevil kartimdaki sevil paralarimla daha da ucaza gelicektir . Su siralar bir indirim olmaz o yuzden beklemiyorum

Re: Guerlain L'Homme Ideal

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By felix
Bursa kağan parfümeride nakitte 255₺.

Re: Guerlain L'Homme Ideal

felix
Eminth yazdı
Bursa kağan parfümeride nakitte 255₺.
Bu iyi haber Emin bey.Sitesinde göremedim ama sanırım mağazada mevcut.O zaman ml fiyatını 2,5 liraya indirebiliriz:)

Re: Guerlain L'Homme Ideal

Eminth
Admin
İstediğiniz an alıp yollayabilirim ama ben kokusunu ilk izlenim pek beğenmedim.

Re: Guerlain L'Homme Ideal

felix
Birkaç arkadaşımızdan daha talep gelsin sizi bu konuda rahatsız ederim Emin bey,eksik olmayın:)

Re: Guerlain L'Homme Ideal

Erkan Ağa
Cevap olarak bu gönderi By felix

Re: Guerlain L'Homme Ideal

crippax
Cevap olarak bu gönderi By felix
10 ml de bana ayir kardes...
coactus volai ...

Re: Guerlain L'Homme Ideal

felix
Ekledim değerli arkadaşlar.Sanırım bu hafta içi almış oluruz parfümü.

Re: Guerlain L'Homme Ideal

Erkan Ağa

Re: Guerlain L'Homme Ideal

dersaadet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By felix
10ml de bana yazabilirsin Emre hocam.

Re: Guerlain L'Homme Ideal

felix
dersaadet yazdı
10ml de bana yazabilirsin Emre hocam.

Ekledim:)

Re: Guerlain L'Homme Ideal

Değerli arkadaşlar parfümü bu hafta alıyorum isteyen başka arkadaşlarım varsa bildirsinler lütfen.
İstekte bulunan arkadaşlarımıza mail attım.

Re: Guerlain L'Homme Ideal

arthshock
Emre hocam
15 ml de beni ekleyebilirsiniz.Bugün denedim sephora da.
Güzel koku.
1- NY Amber   2- Interlude  3- Andy Warhol Success 4- Oud İspahan  5- Black Orchid   6-  Tom Ford-Extreme  7-  FM-Portrait Of A Lady     8- Tobacco Vanille  9- Kilian-White Crystal  10- Lumiere Noire

Re: Guerlain L'Homme Ideal

felix
arthshock yazdı
Emre hocam
15 ml de beni ekleyebilirsiniz.Bugün denedim sephora da.
Güzel koku.
Ekledim Mert bey:)

Re: Guerlain L'Homme Ideal

felix

[...]