Guerlain L'Homme Ideal EDP

murrjm

Thierry Wasser ve Delphine Jelk işbirliği ile geliyor.Hadi bakalım

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

LesPaul59

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Beğendiğim bir parfümdü ama performansı yüzünden almıyodum. Umarım reformüle olmuş LIDGE gibi EDP yazan EDT'lerden değildir. Artık her kokudan en çok istediğim şey "PERFORMANS" 🤗

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

drekoo

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

buraktemiz93
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
EDT'si cok iyi bir parfumdu. Buda oyle olacakdir. Kesinlikle alicam ama istedigimi vermesse, Orjinaliyle devam ederim buyuk ihtimal.

Bugunlerde EDP'ler EDT gibi bile performans sergileyemiyor. O yuzden korkuyor insan. Thierry Wasser bizi yuz ustu birakmaz diyelim.
2009'dan beri parfum bagimlisi...
Youtube Kanalim: Parfum Yorumlari
Favori kokum: Herzaman degisken...

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

eren_c.

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

NeroBianco
Edt'si tam piyasa kokusu. Benim acemi burnuma sentetik ağırlıklı gibi geldi. Kalıcılığı ise ortalama.  Edp daha yoğun ve notalar değişmezse kesin alınır.

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By drekoo
ben çok beğeniyorum bu parfümün edt versiyonunu. inanılmaz kalıcı.
gün boyunca hem kendim hissediyorum kokuyu, hem de etrafımdakiler.
aşırı tatlı buluyordum, belki yeni hali daha ağır, daha oturaklıdır
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Açılış; Badem, bergamot ve baharatlar.
Ortalar; Gül, vanilya ve tütsü.
Kapanış; Tonka fasülyesi, sandal ağacı ve deri.

Olarak Frag'da da yerini almış.

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

єяяσя.
Bu sene en büyük umutlarımdan biri bu.
Umarım sukût-u hayal yaşamam.
Haftaya Sevil e damlamak için şimdiden heyecanlandım.

..

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

..
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

eMRe
Bugün Sevil'de denedim ve şoka girdim

Dior Homme Intense'i Guerlain adı ile satmaya çalışıyorlar pes!Deneyen varsa hak verir mi bilmiyorum ama DHI varken çok gereksiz bir hamle gibi geldi bana
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By ..
A☆MEN yazdı
guardiannnn yazdı
ben çok beğeniyorum bu parfümün edt versiyonunu. inanılmaz kalıcı.
gün boyunca hem kendim hissediyorum kokuyu, hem de etrafımdakiler.
aşırı tatlı buluyordum, belki yeni hali daha ağır, daha oturaklıdır
Edtsi merakimi celbediyor, lidge ile sanirim koku benzerligi yok?
bence kesinlikle yok
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

volkan
Cevap olarak bu gönderi By eMRe
eMRe yazdı
Bugün Sevil'de denedim ve şoka girdim

Dior Homme Intense'i Guerlain adı ile satmaya çalışıyorlar pes!Deneyen varsa hak verir mi bilmiyorum ama DHI varken çok gereksiz bir hamle gibi geldi bana
DHİ NASIL benzıyorkı nota dağılımları tamamen farklı bikaçtanesi hariç merak ettim deneyım bende sevile uğradığımda

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

eMRe
volkan yazdı
eMRe yazdı
[...]

Ben çok benzettim notalar farklı olsa da aynı yolun yolcusu
[...]

BatuhanKLC

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

Furkan3452
Aynen başka deneyen yok mu yorumları alabilirmiyiz dhi benziyormu
BatuhanKLC yazdı
Başka deneyen oldumu acaba kokuyu ufak ufak yorum yapabilirmi ?
Quoted from:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Guerlain-L-Homme-Ideal-EDP-tp145382p157531.html
..

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

..
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

promesta

Re: Guerlain L'Homme Ideal EDP

guardiannnn
promesta yazdı
benim dikkatimi çeken lidge'den daha iyi bir performans sergilemesiydi.
kesinlikle..
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn
12