Guerlain-Heritage

blueskies

Heritage.. Evet o bir klasik. 1992 cikisli bu parfum en sevdigim tarzda, zengin, klasik ve kokos bir maskulen.

Onu ilk deneyimlemem yaklasik 1 yil once Istiklal Caddesindeki Sephora da gerceklesti. Ilk izlenimim " vay be bu da ne boyle" seklinde olmustu. Basindan sonuna ayni zenginlik ve rafine hissi veren 1920 lerin 30 larin siprelerine benzeyen yapisi oldukca memnun edici..

Acilisi burna yumruk atan cinsten. Sicak zengin baharatlar. Muhtemelen lavanta da var. Hafif hafif destek veren turuncgiller acilisi yumusatmis. Yani Kouros gibi sizi isirmiyor, daha yakin daha sicak. Ama yine de guclu bir paculi baharat kombinasyonu. Daha sonra ise zengin bir cicek-deri sipre olarak hayatina devam ediyor.

Kesinlikle minimalist degil. Zenginligi satafat olarak goren bir koku. Bir kadinin uzerinde cok luks kadife bir elbise gibi dururken bir erkegin uzerinde de Avrupa gece hayatina takilan bir beyefendinin smokini gibi duracaktir. Tam performans almak icin kiyafette degil tende koklanmalidir.

Bu parfum bambaska bir kafa yapisina sahip . Ayri bir donem ayri degerler. Anlamak ve tadina varabilmek icin o kafa yapisina girmeniz lazim.

Re: Guerlain-Heritage

murrjm
EDT versiyonunu çok beğenmiştim.Artık sephoralarda bile bulmak zorlaştı.Edp versiyonu da merak ediyorum açıkcası.

Re: Guerlain-Heritage

dr_olfactorius
EDT versiyonu fragrancex.com'da var ama EDP'si yok. Fiyatı da makul bir fiyat.

Re: Guerlain-Heritage

firestarter
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Edp versiyonu ben de baş ağrısı yapıyor!

Re: Guerlain-Heritage

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By blueskies

Re: Guerlain-Heritage

rasitsalar
Strawberry EDT'si 190tl (ayrıca %10 ve bana özel %7.5 indirim var / yani 150 tl'ye filan geliyor), sizce kör alışa uygun mudur? Vanilya sevmesemde, maskülen parfümlere her zaman ilgi duydum, bir Guerlain Lidge etmeyecek olsa da, güzel bir tecrübe olur mu sizce?
"I felt something so intense, I could only express it in a perfume."

Jacques Guerlain

Re: Guerlain-Heritage

Burakkk
Çok bilinmeyen nadide bir eser bence. Çok elit, şaşalı ve zengin kokuyor. 30'lu yaşlarıma gelince mutlaka kullanıcam.

Re: Guerlain-Heritage

Recep
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Rezalet. Koku diye birşey yok Türkiye'de alınanda.. para yandı...haram olsun