Guerlain Habit Rogue ve YSL Kouros arıyorum

Guerlain Habit Rogue ve YSL Kouros arıyorum

Umut
Bu konu güncellendi de .
* YSL Kouros (30-40 ml civarı)
*Guerlain Habit Rogue

Arıyorum, satmak isteyen arkadaşlara duyurulur.

Re: Alınık Parfümler

Umut
Güncel

Re: Alınık Parfümler

rapid
Cevap olarak bu gönderi By Umut
secretions magnifiques ten kaç uzaklaş...koklamana hiç gerek yok psikolojini bozma boş yere :)

Re: Alınık Parfümler

Umut
Hocam o parfüm için işin içine merak katan şey de o zaten.

Fragrantica'da ilk defa gördüm öylesine kararlılığı. Neymiş arkadaş bu...

Re: Montale Auod Leather - Chocolate Greedy ve YSL Kouros arıyorum

Umut
Cevap olarak bu gönderi By Umut
Güncel.

Re: Montale Auod Leather - Chocolate Greedy ve YSL Kouros arıyorum

Eminth
Admin
Chocolate greedy' e hiç para verme, bir tane eti negro al kokla aynısı :)

Re: Guerlain Habit Rogue ve YSL Kouros arıyorum

Umut
Cevap olarak bu gönderi By Umut
Güncel.
MD

Re: Guerlain Habit Rogue ve YSL Kouros arıyorum

MD
Cevap olarak bu gönderi By Umut
İkisi de kutulu bir şekilde mevcut ben de arzu ederseniz satabilirim ...