Güçlü tütün-deri-içki

me_te
Bu konu güncellendi de .
iyi forumlar
Ben uzun zamandır kimlik oluşturabileceğim bir parfüm aramaktayım.Tütün bazlı güçlü tatlı olmayan dumanımsı deri ağır kokulardan hoşlanıyorum.Aklımda birkaç seçenek var lakin sizlerden de öneri almak istiyorum
Yardımcı olursanız sevinirim

Re: Güçlü tütün-deri-içki

Parfüm Merakı
Admin
me_te yazdı
[...]
Robert Piquet - Bandit tam istediğiniz gibi bir parfüm sanki. Dumansı, tatlı değil, güçlü ve kendisine özgü müthiş bir karakteri var. Benzer olarak Clinique - Aromatics Elixir'e bakabilirsiniz.

Re: Güçlü tütün-deri-içki

me_te
hızlı ve efektif cevabınız için teşekkür ediyorum :)
incelemeleri okudum ikisi içinde.Hatta elixir in daha kalıcı versiyonu olarak Bandit in önerildiğini de gördüm.Peki bir sorum olacak piyasada o kadar erkek adı altında güçlü kokular varken neden kadın parfümü olarak bilinen bandit ve elixir? Mesela

Serge Lutens - Fumerie Turque
Parfum d’Empire – Fougere Bengale
Histoires de Parfums – 1740
Nasomatto – Black Afgano

Bu gibi örnekler arasında bandit'in durumu nedir?

Re: Güçlü tütün-deri-içki

Parfüm Merakı
Admin
me_te yazdı
[...]

Örnek verdiğiniz parfümler de müthiş kokulara sahipler. Bandit ya da Aromatics Elixir'in kadın parfümü olarak sunulduğuna bakmayın erkekler rahatlıkla kullanabilir. Zaten onun için bu iki parfümü önerdim.

Re: Güçlü tütün-deri-içki

me_te
Çok sağolun ;) Sayenizde listemin ilk sırasına koydum kendisini
Şimdi sıra ülke sınırları içinde bulmaya geldi..tabi varsa

Re: Güçlü tütün-deri-içki

Parfüm Merakı
Admin
me_te yazdı
Çok sağolun ;) Sayenizde listemin ilk sırasına koydum kendisini
Şimdi sıra ülke sınırları içinde bulmaya geldi..tabi varsa
Rica ederim. Tabii başka parfümleri de araştırabilirsiniz. Bandit olmayabilir Türkiye'de ama Aromatics Elixir birçok yerde satılıyor. Hatta imkanınız varsa mağazada deneyip, kararınızı verebilirsiniz.

Re: Güçlü tütün-deri-içki

me_te
Elixir i birçok yerde gördüm lakin mevzuya bandit diye girince ona pek yogunlasamadim.Peki elixir için bandit alternatifi diyebilir miyiz yoksa çok ayrı kokular mi?

Re: Güçlü tütün-deri-içki

Parfüm Merakı
Admin
Benziyorlar. İki parfümle ilgili parfümmeraki.com sitemde detaylı olarak yazılarım mevcut. Oralardan karşılaştırabilirsiniz.

Re: Güçlü tütün-deri-içki

me_te
İkisini de okudum önceliğim bandit tabiki
Ama denk getiremezsem elixir i denemeyi düşünüyorum

Re: Güçlü tütün-deri-içki

Parfüm Merakı
Admin
me_te yazdı
İkisini de okudum önceliğim bandit tabiki
Ama denk getiremezsem elixir i denemeyi düşünüyorum
Umarım beğenirsiniz.

Re: Güçlü tütün-deri-içki

me_te
Son bir soru...sizi baya uğraştırdım ama :)

Christian Dior - Dior Homme
Aromatics Elixir
Burberry - London For Men
Siz olsanız bunların arasından hangisini seçersiniz? Hangisi benim aradığıma daha yakındır?

Re: Güçlü tütün-deri-içki

Parfüm Merakı
Admin
me_te yazdı
[...]

Sizin kriterlerinize göre hala Aromatics Elixir en uygunu diyebilirim. London oldukça zayıf bi parfüm. Dior Homme ise sizin kriterlerinize pek uymayabilir.

Re: Güçlü tütün-deri-içki

me_te
Onu bunu bilmiyorum ama gün içinde çok aradım Elixir i denemek için ve çok uygun bir fiyata bulunca..Hemen aldım :)
ALLAH affetsin bakalım nasıl olacak
Sizde hala Elixir konusunda ısrar ettiğinize göre gelmesini beklemeye sabirsizlanmak en iyisi.

Re: Güçlü tütün-deri-içki

Parfüm Merakı
Admin
me_te yazdı
[...]
Benim ya da bir başkasının söylemesiyle keşke kör alış yapmasaydınız. Denedikten sonra parfüm almak her zaman için en doğru yoldur. Umarım beğenirsiniz.

Re: Güçlü tütün-deri-içki

me_te
Bileşenler tam aradiklarim
Paculi deri ve kuru otlar
Bunların aşırı kötü çıkma olasılığını düşünmediğim ve artık her kokladigim parfümün sanki birbirinin kopyası hissini buram buram aldığım için eski nostaljik ve hakkında baya övgüyle bahsedilen bir şipreye haliyle ağzımın suyu aktı :)
Elime ulaştığında size de kesinlikle geri dönüş sağlayacağım çok faydaniz oldu...ama o bandit...!
Yurtdışındaki tanıdıklara küçük bir ricada bulunup en azından 30ml olanını kesinlikle denemem lazım
Bandit iskartaya çıksın istemiyorum

Re: Güçlü tütün-deri-içki

Parfüm Merakı
Admin
me_te yazdı
[...]
Evet o farklı karakteri ve nostaljik yapıyı Aromatics Elixir-Bandit'te bulacağınıza şüphe yok. Ben yine de temkinli olayım ve umarım beğenirsiniz diyeyim :) Geri dönüş yaparsanız memnun olurum.

Re: Güçlü tütün-deri-içki

me_te
Tek yorum
Boyle bir koku yok..heleki kıyafetler üzerinde uzun süreli durduğunda ..
Çok teşekkür ederim

Re: Güçlü tütün-deri-içki

Parfüm Merakı
Admin