Gucci guilty black erkek parfümü orjinallik? ??

Gucci guilty black erkek parfümü orjinallik? ??

drmosby

Mrb herkese kolay gelsin. Bi konuda özellikle parfum konusunda tecrübeli olan arkadaşlarımızın fikrini almak istiyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Uzun zamandır Gucci guilty black erkek parfümü kullanıyordum ancak özellikle son bir senedir Boynerde parfüm satışı yok. İnternette de bazı sitelerde hala satışını görüp sahibinden den bi siparis verdim ancak ürün elime geçince batch kodunu sorguladimda taa 2013 yılı üretimi olduğunu gördüm. Sonra bikaç yerden de parfümün ithalatcisinin değiştiğini yenisinin piyasada olmadığını duydum. Herneyse fazla uzatmadan en son n11 de 2BKOZMETİK diye bi saticidan batc koduyla sorgulatinca üretim tarihi Mayıs 2017 olan bi parfum gördüm. Resimlerini de ekledim yukarıya sizce kutusuna bakarak bu parfümün sahte mi orjinal mi olduğunu anlayabilir miyiz? Gene bi sıkıntı yaşar miyim

Re: Gucci guilty black erkek parfümü orjinallik? ??

serif
Admin
Görüntü orijinal gibi. Ama net bir şey söylemek doğru olmaz.
N11 deki mağazalar kolay kolay sahte parfüm satmaz.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Gucci guilty black erkek parfümü orjinallik? ??

drmosby
Eyvallah hocam çok teşekkürler. Başlığı da yanlış yere açmışım sanırım sonradan da değiştiremedim kusura bakmayin

Re: Gucci guilty black erkek parfümü orjinallik? ??

serif
Admin
drmosby yazdı
Eyvallah hocam çok teşekkürler. Başlığı da yanlış yere açmışım sanırım sonradan da değiştiremedim kusura bakmayin
Sıkıntı değil ben taşıdım.