Gucci Envy

trustalt
Var mı bana guzellik yapacak? Parasını hallederiz :)). Denemek isteyip bir turlu deneyemedim parfum.
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Gucci Envy

different pulses
Al benden de o kadar.Bende ariyorum

Re: Gucci Envy

rapid
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
trustalt yazdı
Var mı bana guzellik yapacak? Parasını hallederiz :)). Denemek isteyip bir turlu deneyemedim parfum.

Hep aynı parfumde denk geliyoruz güven bey :)

Re: Gucci Envy

trustalt
Sıkı bir maskulencisiniz Abdullah Bey, Bende maskülen parfümlerden yana genellikle tercih ettiğim için çok normal :))
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Gucci Envy

erkanaydin
Bende orjinal şişesinde bir miktar var, tam olarak kaç ml olduğunu kestiremiyorum. Talep ederseniz resmini size yollarım değerini siz biçersiniz

Re: Gucci Envy

rapid
Farketmez erkan bey resmini yükleyin biz güven beyle kardeş payı yapariz :)

Re: Gucci Envy

trustalt
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Gucci Envy

forallthat
Erkan bey' de en az 15 ml çıksa da 3 e bölsek, kardeş payı yapsak :-)

Edit: Ben 4. olmuşum :-) 20 ml. lazım.
-Öyleyse bağırın ulan, "Fenerbahçe çok yaşa!" diye..

Re: Gucci Envy

erkanaydin
Bu konu güncellendi de .
Arkadaşlar gecikme için kusura bakmayın. Sadece bir kişiye yetecek miktarda mevcut. Onu da başlığı açan arkadaşa göndermeye karar verdim

Re: Gucci Envy

rapid
Sorun değil helali hoş olsun güven beye elbet buluruz bir vakit

Re: Gucci Envy

different pulses
Sevgili Oğuz hocamın jestiyle 5 ml.lik dekant hediye geliyor.Bakalım nasılmış bu envy.Bu arada Oğuz hocama da teşekkürlerimi bir kez daha yinelemek isterim.Teşekkkürler Oğuz hocam

Re: Gucci Envy

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Bende istegime ulasmistim, belirtmedim, konu basligi arsivlenebilinir.
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”