Gucci Eau De Parfum

Minty

Re: Gucci Eau De Parfum

murrjm
Bu kokuyu bu başlıkta görmek üzücü.
Hatırlıyorum henüz bu işlere bu kadar kafa patlatmaz iken Tekin Acar'da Gucci Pour Homme I ile birlikte denediğim ama o zamanlar satış danışmanlarının önerilerine kulak astığım için çok fazla dikkatimi çekmeyen bir kokuydu.

Re: Gucci Eau De Parfum

Minty

Re: Gucci Eau De Parfum

Parfüm Merakı
Admin
Bu parfümün Eau de Parfum II'sini ablam kullanırdı ve harikaydı diye hatırlıyorum.

Re: Gucci Eau De Parfum

kartaliçe
Deri notasını sevmem aslında baş ağrısı yapar bende ama bu parfümde o kadar güzel işlenmişki hiç rahatsız etmedi beni çok beğenerek kullanıyorum sevgili minty sayesinde

Re: Gucci Eau De Parfum

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı

Re: Gucci Eau De Parfum

manaman10
En fazla merak ettigim parfum gucci ph koklama serefine erisemedim gucci ph2 yi begenmedim umarim arasinda benzerlk yoktur hos bulamiyorm😢

Re: Gucci Eau De Parfum

Umut Kurtoğlu
Ablama uğradım gizli cevherleri varmış meğerrr:)

Re: Gucci Eau De Parfum

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Minty hanımı şimdi daha iyi anladım bu kokuyu deneyince.. Ablam sevememiş zaten 75 mlnin 10 mlsi anca kullanılmış:) Benim hanıma vereyim diye aldım öncesinde de bir deniyim dedim.. Yani o kadar güzel anlatmışsınız ki parfümü ayakta alkışlarım.. Bu koku feminen bir koku değil yalnız o kesin.

Re: Gucci Eau De Parfum

murrjm
O Gucci neden yeşil renk :s

Re: Gucci Eau De Parfum

Umut Kurtoğlu
Heralde zamanla renk attı:/ ama kokuda sorun yok aynı minty hanımın anlattığı gibi

Re: Gucci Eau De Parfum

Minty

Re: Gucci Eau De Parfum

Umut Kurtoğlu
Minty yazdı
Umut Kurtoğlu yazdı
[...]

Cok tesekkür ederim Umut bey

Kapsaydınız hemen kendinize :-)
Affetmedim.:)

Re: Gucci Eau De Parfum

Minty

Re: Gucci Eau De Parfum

kartaliçe
Bende bugün gucci edp kullandım ama bundan sonra daha seyrek kullanacam çünkü bitmesini hiç istemiyorum çok fazla sevdim bu parfümü