Eser
Bu konu güncellendi de .
5 Ml Dior Ambre nuit
5 Ml Dior homme intense
5 Ml Polo red intense
5 Ml Lalique encre noire
5 Ml Ambre Russe

Kargosunu da ben ödeyeceğim. Bunun için katılmam denecek kadar az değildir umarım.

Foruma ve paylaşıma ufakta olsa katkımız olur diye diliyorum.

10 kişi dolduğunda Random.Org dan 1 Asıl 1 Yedek şeklinde kurayı yapacağım. Yahut zahmet olmazsa bir admin bu kısmı halledebilir :)

Tek istediğim çoğunu denemiş arkadaşlar katılmasın. Birini falan denemişseniz onun yerine başka bir şey ekleyebilirim.

Sevgi ve selamlarımla.

1.GkhnUÇAR
2.BaddestMan
3.Paranoid Android
4.policeman_27
5.yalciner51
6.Burakkk
7.erdembaba
8.ihtiras1519
9.BAŞŞAD
10.radmurat

Tamamdır :)

8 numara.  ihtiras1519  ASIL
5 numara.  yalciner51   YEDEK

8 Numara dostum sana zahmet

Ad soyad
tel no
adres

Bu şekilde bir cevap verirsen (mail ile) yarın hazırlar Salı günü çıkarabilirim kargonu.

Re: Gönülden koptukça...

GkhnUÇAR
Hocam en cok merak ettigim 4 koku var oradaaaa  beni yazarsanız çoook memnun olacağım

Re: Gönülden koptukça...

Eser
Elbette hocam, ekledim.

Re: Gönülden koptukça...

BaddestMan
Cevap olarak bu gönderi By Eser
Hocam Encre Noire harici hiçbirini denemedim beni de ekleyebilir misiniz?

Re: Gönülden koptukça...

єяяσя.
Bana sadece Amber Nuit ve Ambre Russe yeter

Re: Gönülden koptukça...

Eser
Paranoid Android yazdı
Bana sadece Amber Nuit ve Ambre Russe yeter
Size çıkarsa geri kalanını yedeğe yollarım :)

Re: Gönülden koptukça...

Baho
Bende İsterem

Ahmedin Mehmedin nişleri  var
Benim dolaplarim neden bomboş kaldılar
Onlara nişlerin güzel kokuları
Banada sabri tuncelin limon kolonyası

Ey ben anlamam anlamam
Ahmet Mehmet dinlemem

Bende isterem güzel kokulardan
Bende isterem creed ,  tom fordlardan
Yetimmiyem öksüzmüyem
Bende isterem. :):)

Re: Gönülden koptukça...

Eser
Baho yazdı
[...]

Dostlara çekiliş hakkı yok :D

Re: Gönülden koptukça...

Baho
Dost dediğin adam çekilise mi sokulur zaten direkt hediye edilir 😝

Re: Gönülden koptukça...

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By Eser
Denemeyenler icin gercekten cok guzel firsat. Forum gittikce comertlesiyor ve muthis bir ortam olusuyor bana kalirsa.. Katilanlara bol sans..
Private Label - Ursa

Re: Gönülden koptukça...

Eser
Optuna yazdı
Denemeyenler icin gercekten cok guzel firsat. Forum gittikce comertlesiyor ve muthis bir ortam olusuyor bana kalirsa.. Katilanlara bol sans..
Sizi ekleyeyim mi hocam?

Re: Gönülden koptukça...

Optuna
Ambre russe disinda digerleri var hocam tesekkurler denemeyen arkadaslar yararlansin.,
Private Label - Ursa

Re: Gönülden koptukça...

Umut Kurtoğlu
Ne güzel..

Re: Gönülden koptukça...

policeman_27
Cevap olarak bu gönderi By Eser
merhabalar sakıncası yoksa katılabilir miyim hocam ben de...

Re: Gönülden koptukça...

Eser
policeman_27 yazdı
merhabalar sakıncası yoksa katılabilir miyim hocam ben de...
Elbette hocam ekledim

Re: Gönülden koptukça...

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By Eser
Eser hocam dior homme intense dışında diğerlerini denemedim. Benide yazarsanız sevinirim. Saygılarımla
Atam İzindeyiz!..

Re: Gönülden koptukça...

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By Eser
10 kişi olmadıysa bende katıliyim hocam ☺️

Re: Gönülden koptukça...

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By Eser
Doir ambre nuit ve ambre russe denemediklerim yazarsaniz sevinirim bas kalari katılsın derseniz saygı duyarim

Re: Gönülden koptukça...

ihtiras1519
rica etsem.yazarmisiniz hocam
belliki ; Tam karakterin oturacakken sandalyeni çekmişler senin

Re: Gönülden koptukça...

BAŞŞAD
Bende Amber Nuit ve Ambre Russe için katılabilirim.
12