Gloria Cacharel

Minty

Re: Gloria Cacharel

Burakkk
Çocukluğumda yengem kullanırdı. Gerçekten nefis bir parfümdü ve bir EDT için harika bir performansı vardı. Cartier'in Le Baiser du Dragon'u bana oldukça bu parfümü anımsatıyor. Cartier'de amaretto, badem, amber ve vanilya içeriyor sanırım çok ortak notaları var. Tabi Cartier'inde üretimi durdu birkaç sene önce.

Re: Gloria Cacharel

Minty

Re: Gloria Cacharel

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk

Re: Gloria Cacharel

kartaliçe
Kokudankokuya.com da var

Re: Gloria Cacharel

Minty
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli

Re: Gloria Cacharel

Minty
Cevap olarak bu gönderi By kartaliçe

Re: Gloria Cacharel

kartaliçe
Minty yazdı
kartaliçe yazdı
Kokudankokuya.com da var

evet, fiyati gorunce tansiyonum düstü ama :-))))))))
:))))))gerçektende çok yüksek fiyatı :)

Re: Gloria Cacharel

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Ben kokudankokuya ile ilk tanıştığımda fiyatlar vintage'lar dahil inanılmaz makul fiyatlardı. Yani o zamanlar almadığıma üzüldüğüm o kadar parfüm varki. Sonra fiyatlar resmen 4-5 katına fırladı.

Halbuki daha makul tutsalar satışları artıcak, kusra bakmasınlar bu fiyatları kimse vermez ve o parfümler sonunda çöp olur gider yazık.

Re: Gloria Cacharel

Minty

Re: Gloria Cacharel

Burakkk
Biraz kaba bi tabir olucak ama bu fiyatlarla giderlerse ellerinde patlıycak parfümler.

Re: Gloria Cacharel

Re: Gloria Cacharel

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Minty yazdı
yasım ortaya cıkıyor sanırım ben bu vintage parfumleri bir zamanlar kullanmıstım demeyeyim en iyisi :-))))))))
Siz 22 yaşında değil miydiniz

Re: Gloria Cacharel

Minty

Re: Gloria Cacharel

Parfüm Merakı
Admin
Minty yazdı
Parfüm Merakı yazdı
Minty yazdı
yasım ortaya cıkıyor sanırım ben bu vintage parfumleri bir zamanlar kullanmıstım demeyeyim en iyisi :-))))))))
Siz 22 yaşında değil miydiniz

Tabii, parfum merakım 6-7 yasındayen basladı zaten

Bu arada hala 30'lu yaslarda olmanın keyfini cıkarıyorum.. :-)
30'lu yaşlar harikadır, kendimden biliyorum

Re: Gloria Cacharel

Minty