Giorgio Armani Vetiver Babylone,Cartier Declaration,Mancera Kumkat Wood 50ml Dekant,Terre d'Hermes Pure Perfume 30+125ml Refill #ARŞİV#

Previous Topic Next Topic
 
classic Klasik list Liste threaded Çizikli
31 mesajlar Seçenekler
12
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Giorgio Armani Vetiver Babylone,Cartier Declaration,Mancera Kumkat Wood 50ml Dekant,Terre d'Hermes Pure Perfume 30+125ml Refill #ARŞİV#

BaddestMan
Bu konu güncellendi de .


Foruma bi faydamız dokunsun, ölü fiyattan ufacık bi split üstadlar.

30 ml'lik şişeyi ilk talep eden alır,en çok talep edene kutusuyla birlikte ister refill şişede ister dekant şişesinde gönderimi yaparız.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume (Ml 2.1₺)

Umut Kurtoğlu
Süper fiyat.. teşekkürler
Güncel Sonbahar/Kış top 10:
1- Tauer LDDM/O'driu Peety 2- Amouage Jubilation XXV/TF Tobacco Vanille 3- Masque Milano Russian Tea/Mfk Apls 4- Serge Lutens Fille En Aiguilles/Ambre Sultan 5- Jovoy Private Label/Oliver Co. Vetiverus 6- FM Musc Ravageur/IA Cape Heartache 7- Mona Di Orio Vanille/PDE Ambre Russe 8- TF Tuscan Leather/Papillon Anubis 9- Chanel Coromandel/Zegna Javanese Patchouli 10- Tiziana Terenzi Laudano Nero / House Of Cherrybomb Tobacco Cognac

Güncel Gardrobum İçin; güncel 08.01.2017
Fragrantica: Umut Kurtoğlu

http://www.fragrantica.com/member/932632/
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume (Ml 2.1₺)

BaddestMan
Sağolasın Umut hocam bol bol fıslatalım önümüzdeki aylarda
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume (Ml 2.1₺)

camorr
Hocam fiyatı donanımhaber seviyesine çekmişsin. Ellerine sağlık
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume (Ml 2.1₺)

kadir.tbk
Cevap olarak bu gönderi By BaddestMan
Merhaba Ceyhun Bey ; terre kaç ml tam anlıyamadım fiyat nedir . Rezerve etmek istiyorum .
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume (Ml 2.1₺)

BaddestMan
Cevap olarak bu gönderi By camorr
Çektim gitti valla Emre hocam,Donanım Haber ölücülerini de beklerim splite,kaçırmasınlar bu fiyatı
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume 30+125ml Refill (Ml 2.1₺)

BaddestMan
Cevap olarak bu gönderi By kadir.tbk
Merhaba hocam,kusura bakmayın foto koydum ama başlıkta belirtmeyi unutmuşum 30ml doldurulabilir şişeli ve 125ml refill şişede.125 ml lik şişeden dolum yapılabiliyo yani 30ml olan şişeye.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume 30+125ml Refill (Ml 2.1₺)

kadir.tbk
Whatsab dan yazıcam hocam size  batuhan üstad yönlendirdi :-) saolsun uygunmudur.
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume 30+125ml Refill (Ml 2.1₺)

BaddestMan
Tabiki hocam yazabilirsiniz.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume 30+125ml Refill (Ml 2.1₺)

BaddestMan
Split kapanmıştır,Kadir hocama hayırlı olsun.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume (Ml 2.1₺)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By kadir.tbk
Hahaha tek kişilik dev kadro bir kişilik spliti de görmüş olduk Kadir hoca sayesinde:)

Hayırlı olsun
Güncel Sonbahar/Kış top 10:
1- Tauer LDDM/O'driu Peety 2- Amouage Jubilation XXV/TF Tobacco Vanille 3- Masque Milano Russian Tea/Mfk Apls 4- Serge Lutens Fille En Aiguilles/Ambre Sultan 5- Jovoy Private Label/Oliver Co. Vetiverus 6- FM Musc Ravageur/IA Cape Heartache 7- Mona Di Orio Vanille/PDE Ambre Russe 8- TF Tuscan Leather/Papillon Anubis 9- Chanel Coromandel/Zegna Javanese Patchouli 10- Tiziana Terenzi Laudano Nero / House Of Cherrybomb Tobacco Cognac

Güncel Gardrobum İçin; güncel 08.01.2017
Fragrantica: Umut Kurtoğlu

http://www.fragrantica.com/member/932632/
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume (Ml 2.1₺)

BaddestMan
Evet Umut hocam pek splite benzemedi bu ama telafi ederiz önümüzdeki aylarda görece geniş bi split yaparak
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume 30+125ml Refill (Ml 2.1₺) ARŞİV

kadir.tbk
Cevap olarak bu gönderi By BaddestMan
Okadar acemiyimki splitin ne oldugnu şuanda ögrendim . Ama bi okadarda mutluyum istedigmi aldım :-))
İlerleyen günlerde umarım bu degerli foruma sizler sayesinde çok faydam olucaktır acizane
Saygılarımla
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume 30+125ml Refill (Ml 2.1₺) ARŞİV

BaddestMan
Güle güle fıslatın Kadir hocam şimdiden
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume 30+125ml Refill (Ml 2.1₺) ARŞİV

camorr
Cevap olarak bu gönderi By kadir.tbk
kadir.tbk yazdı
Okadar acemiyimki splitin ne oldugnu şuanda ögrendim . Ama bi okadarda mutluyum istedigmi aldım :-))
İlerleyen günlerde umarım bu degerli foruma sizler sayesinde çok faydam olucaktır acizane
Saygılarımla
Hayırlı olsun hocam. En hızlı kapanan splitle tarihe geçtiniz.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume 30+125ml Refill (Ml 2.1₺) ARŞİV

kadir.tbk
Teşekkür ederim hocam evet hocam biraz öyle oldu
 
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume 30+125ml Refill (Ml 2.1₺) ARŞİV

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By BaddestMan
İÇERİK SİLİNDİ
Yazar bu mesajı sildi.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Terre d'Hermes Pure Perfume 30+125ml Refill (Ml 2.1₺) ARŞİV

BaddestMan
Sağolasın Burak Hocam,Declaration'la beraber onu da bu başlık altında açalım o zaman splite,40 ml olarak ekliyorum sizi.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume 30+125ml Refill (Ml 2.1₺) ARŞİV

BaddestMan
Bide Mancera Kumkat Wood 50ml dekant şeklinde ekleme yaptım.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç
|

Re: Terre d'Hermes Pure Perfume 30+125ml Refill (Ml 2.1₺) ARŞİV

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By BaddestMan
İÇERİK SİLİNDİ
Yazar bu mesajı sildi.
12