Geza Schoen

*HOCA*
KEsinlikle bahsedilmesi gereken bir değer. Clive Christian X , Ormande Man, Ormonde Zizan, Molekül serisi, kinski deneyimlerim oldu. Son deneyimim ise Boudicca Wood

Re: Geza Schoen

rapid
Üstün alman teknolojisi

Re: Geza Schoen

*HOCA*
Di mi, o acidan da yaklaşılabilir... Üstün alman teknolojisi ve hatta üstün alman disiplini

Re: Geza Schoen

isseyblue
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
hocam kinski çok merak ettiğim bi koku fırsatım olsa hemen aldıracağı birine biraz anlatırmısınız rica etsem

Re: Geza Schoen

*HOCA*
Tabi ki: Kinski çok değişik bir koku. Yani hakikaten değişik. Bir kere Maruhana kullanımı çok ilginç ve farkedilir. Koku içinde kaybolmuyor, çok baskın esrar kokusu var. vetiver sayesinde hakikaten esrar içilmiş bir yerden çıkmışsınızda tütsüsü sinmiş havası oluyor. Girişinde hafif meyveler ve ardıç da hissedeceksin. orta notalarda aromatik bir şeyler geliyor ama homojen bir şekilde. Ayıramıyorsun. Ben bayılmıştım dostum seni bilmem :)))

Re: Geza Schoen

isseyblue
Tesekkur ederim Merakim daha da artti valla :) kalicilik farkedilirlik nasil ve civete benzer bi hayvansal nota vardi ondan hic bahsetmemissiniz

Re: Geza Schoen

*HOCA*
Fark edlirlik ilk başta gayet saldırgan bir koku, daha sonradan fark edilirlik normale dönüyor. Kalıcılık ise 5-6 saat rahat hissettiriyor. Civet algılamadım ben ama hayvansal bir nota var ama amber gibi tatlı değil deri varî kuru bir koku.

Re: Geza Schoen

protectedsugar
Bazen sırf bir sentetik koku molekülü (IS0 E Super) kullanarak parfüm icat eden, 13 yaşından beri parfümleri merak eden trüfel kokusundan nefret eden Alman parfümör.

Re: Geza Schoen

felix
http://www.gurmekokular.com/search/label/Geza%20Schoen?m=1

Geza Schoen röportajı.

Cevaplar arasındaki en heyecan verici cümle şu olsa gerek :

"Mark Buxton, Bertrand Duchaufour ve ben ortalığı sallayacak yeni bir niş markayla geliyoruz"

Re: Geza Schoen

Umut Kurtoğlu
Kendimi bu adamı takip etmeye adadım şuaralar:)

Re: Geza Schoen

Medea LoveGergedan
Cevap olarak bu gönderi By felix
dün gece aynı röportajı okuyup, o cümleye geldiğimde, çok insafsız bir işbirliği diye geçirmiştim aklımdan :)

felix yazdı
[...]

Molecule 02'de sadece üç koku molekülü kullanmış; birisinin hiç kokusu yok; diğeri sentetik amber diğeriyse zayıf bir koku ve yağlı bir havası var. Ama müthişmiş.

Re: Geza Schoen

murrjm
Röportajı ben de keyifle okudum ve de çok heyecanlandım.

Re: Geza Schoen

ANDY DUFRESNE
şuara 2 tane favorim var biri yazlık molecule 2,biride genelde yazlık diyorlar ama ben bahar ve kışlık olarak görüyorum ormonde zizan..ikisinede bayılıyorum...bu alman arkadaşı takibe aldım..2 kokusu referans olarak beni etkilediyse diğer çalışmalarınıda muhakkak beğeneceğimi düşünüyorum..

Re: Geza Schoen

Umut Kurtoğlu
"Mark Buxton, Bertrand Duchaufour ve ben ortalığı sallayacak yeni bir niş markayla geliyoruz"

Arkadaşlar bu projenin detayları belli olmaya başladı hatta şişeleri belli bile oldu. Sizi fragranticayı kontrol etmeye davet ediyorum:) Çok heyecan veren proje çok.

Re: Geza Schoen

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By ANDY DUFRESNE
ANDY DUFRESNE yazdı
[...]
Hocam bu kadar naif değiller ama Kinskiyi de bir denemelisin. Çok ilginç bir deneyim düzenli kullanamasam da arada kullanmaktan zevk alıyorum. Amsterdamda yanımda olan tek kokuydu:)

Ayrıca Anat Fritz Tzorayı da tavsiye ederim.. Zizan tarzı naif odunsulardan.. Terrevari ama kalite akan kokulardan..

Re: Geza Schoen

ANDY DUFRESNE
Umut Kurtoğlu yazdı
ANDY DUFRESNE yazdı
[...]

nasıl temin edebiliriz bu iki kokuyu üstad?

Re: Geza Schoen

trustalt
[...]

Sanırım bahsettiğiniz parfum burdakı Umut Bey :))

http://www.fragrantica.com/designers/Renegades.html

Şişe beni bayağı etkiledi itiraf etmeliyim!!!
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Geza Schoen

Lagerfeld
Şişelere BA-YIL-DIM...

Re: Geza Schoen

umit.K
Enteresan röportaj olmuş gerçekten. Baya nevi şahsına münhasır bir tip olduğu duruşundan ve söylemlerinden anlaşılıyor. Takip etmek lazım arkadaşı, birde denk gelirsek 1-2 parfümünü denemek kısmetse.