Generaller

denondj
Çak bi selam canım baksanaa

Re: Generaller

yalciner51
Ahmet hocam şanslı numaraların 13 ve 21 galiba.
Güzel günlerde kullanın...
Atam İzindeyiz!..

Re: Generaller

Umut Kurtoğlu
Ooo.Çok güzel görünüyorlar hocam..Sevgiler.

Re: Generaller

denondj
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
Teşekkürler Kenan hocam, denk geldi fotoğraflarımı temizlerken eklemek istedim :).

Sadeleşmeye giderken brulure gitti geçen günlerde ama diğer ikisine kıyamadım..

Re: Generaller

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By denondj

Re: Generaller